Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر از کمک ۵ میلیارد ریالی خادمیاران و خیرین شهرستان خمینی‌شهر در ماه مبارک رمضان به نیازمندان خبر داد. - اخبار استانها -

سید محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان  با اشاره به کمک 5 میلیارد ریالی خیران شهرستان خمینی‌شهر به نیازمندان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد 110 بسته معشیتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، گز، خرما و غیره و هر بسته به ارزش 300 هزار تومان تهیه شد و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سنت افطاری دادن در ماه مبارک رمضان که جزو سنت‌های رایج در شهرستان خمینی‌شهر است، افزود: در ماه مبارک رمضان 12000 پرس افطاری تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که تمام مراحل پخت، بسته‌بندی و توزیع غذاها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

روایت تصویری تسنیم از توزیع ارزاق معیشتی توسط هلال‌احمر اصفهانتوزیع نیم میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان در دوران کرونا توسط جمعیت هلال احمررئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): ماهیانه 450 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر پیرامون تهیه و توزیع بیش از 33 هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این حرکت‌ها با نیت کمک به اقشار کم‌بضاعت شهرستان خمینی‌شهر در ماه مبارک رمضان، پس از مشخص شدن مناطق هدف از طریق مسئولان کانون و پرداخت هزینه‌ها توسط خیران انجام شد.

وی درباره حمایت از هنرمندان نیازمند بیان کرد: تعداد 110  بسته معیشتی که هرکدام شامل 14 اقلام مصرفی است با همت خیرین استان اصفهان و شهرستان خمینی‌شهر تهیه و به عنوان عیدانه عید فطر برای هنرمندان بی‌بضاعت سراسر کشور ارسال شد.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهرستان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس