Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@15:39:17 GMT

عکس/ حضور عروس و داماد در ستاد انتخابات کشور!

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۲۷۲

عکس/ حضور عروس و داماد در ستاد انتخابات کشور!

به گزارش جماران؛ در میان هیاهوی حضور احمدی‌نژاد برای ثبت نام ریاست جمهوری، در گوشه ای از وزات کشور نکته جالبی رقم خورد که آن هم حضور یک عروس و داماد بود که از طرفداران احمدی نژاد بودند و همراه طرفداران دیگر به برای استقبال از او به وزارت کشور آمده بودند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 احمدی نژاد محمود احمدی نژاد احمدی نژاد انتخابات 1400 احمدی نژاد انتخابات سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس

محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس فیلم منتسب به خود که مدعی برخورد ناشایست با شهروندان بود را تکذیب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از فردیس، از صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد ناشایست شهردار فردیس با تعدادی از شهروندان در حال انتشار است که شهردار فردیس این ادعا را تکذیب کرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب، گفت: فیلمی که منتسب به شهردار فردیس در شبکه های معاند و فضای مجازی منتشر شده، هیچ ربطی به این شهرداری فردیس ندارد.

وی گفت: فیلم منتشر شده به نام شهرداری فردیس، مربوط به چندین سال قبل است که در یکی از شهرهای اقمارى استان البرز روی داده است.

وی گفت: این فیلم به نام شهردار فردیس و اینجانب در حال انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند است که هیچ گونه ارتباطی با شهرداری فردیس و همکاران اینجانب در این شهرداری ندارد.

محمد رضا احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تلاش پاکبان و سبزبان این شهرداری اشاره کرده و گفت: پاکبانان سهم بسزایى در موفقیت و پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهرى فردیس داشته و دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • افشاگری علیرضابیگی درباره علت بازگشت گشت ارشاد /احمدی نژاد مخالف بود، احمدی مقدم اصرار می کرد /پای رئیسی در میان است؟
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • عکسی از همنشینی کاظم صدیقی و حدادعادل در مراسم ختم معاون اول احمدی نژاد