Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تهران با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال  با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی واکنش نشان داد.

با نزدیک شدن به دربی پایتخت، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

 مجموعه کادرفنی استقلال به واسطه تاکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی‌ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزار کنندگان مسابقات بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال می‌بینیم که این روش اتخاذ شده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب‌آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تاکید می‌شود که مجموعه کادرفنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده‌اند اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می‌رود که داور دربی بی توجه به فضا سازی نیمکت‌ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته‌ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی طرفانه از سوی آقای اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال محمدرضا اکبریان فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سایر اکبریان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته، اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر منجر به قطع آب سه روستای پل‌دختر، یک روستا کوهدشت و یک روستا دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستاها وصل شد.

وی به ورود دو سامانه بارشی قوی به استان در هفته اول فروردین‌ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به تجربیات سیل گذشته تمهیدات لازم از جمله مدیریت بحران، حضور اکیپ امدادی و اتفاقات در شهرستان‌هایی که احتمال طغیان رودخانه در آنها وجود داشت، همچنین اعزام چند مدیر باتجربه ستاد به این شهرستان‌ها در بارندگی‌های اخیر با کمترین چالش مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، تصریح کرد: با وجود میزان بارندگی‌ها در هیچ‌کدام از شهرها با قطعی آب مواجه نبودیم، در روستاها هم جز چند روستا خوشبختانه مشکل چندانی نداشتیم.

اکبریان، بیان کرد: البته بارندگی‌های به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب خساراتی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

کد خبر 6064440

دیگر خبرها

  • حرفهای نقش اول معروف‌ترین ویدئوی فوتبالی نوروز!
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور