Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، به دنبال بروز آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در بلوار میامی در حومه‌ شرق مشهد، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «سه‌شنبه‌شب مورخ ۲۱ اردیبهشت، تعدادی از معتادان متجاهر کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ امید آزادی در مشهد، در ایجاد زمینه‌چینی برای شورش و فرار از این مرکز، یک آتش‌سوزیِ برنامه‌ریزی شده و عمدی در مرکز به راه انداختند که بلافاصله مراتب از طریق مسؤولان مرکز به اطلاع آتش‌نشانی، کلانتری، مسئولین دادستانی، شورای هماهنگی مواد مخدر و بهزیستی رسید و اقدامات اطفاء حریق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، متأسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه و ۲ نفر پس از انتقال به بیمارستان جان‌ باختند و ۲۳ نفر دیگر از مجروحان حادثه در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاونت پیشگیری و مسؤول حراست بهزیستی استان، به محض اطلاع از وقوع حادثه، به محل رفتند و تا سحرگاه، همراه با تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و مقامات قضایی و قانونی در محل بودند.

علاوه‌بر اکیپ‌های اورژانس و آتش‌نشانی، معاون دادستان مشهد، قاضی ویژه جنایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مقامات پلیس مشهد و نیروهای امنیتی نیز در محل حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی پیرامون علل ایجاد حادثه توسط مقامات قضایی و قانونی ادامه دارد و تاکنون برخی افراد به ظن عامل بودن در این حادثه، بازداشت شده‌اند.

بهزیستی خراسان رضوی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌ درگذشتگان این حادثه‌ اسفبار، بررسی موضوع را با همکاری نهادهای قضایی و قانونی ادامه می‌دهد و با تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام خواهد شد».

٣ کشته و ٢۴ مجروح در آتش‌سوزی یک مرکز ترک اعتیاد اطراف مشهد | انتقال مصدومان به ۵ بیمارستان کد خبر 600627 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی حوادث ایران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار وحید باخدا از برقراری ۶ هزار و ۸۸۸ تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل ۷۲ و نیم درصد کل تماس‌ها در این باره زمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۸۸۸ مورد تماس مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی در مجموع ۷۵۵ اعزام آتش نشان و ۲۴۸ مورد اعزام ناوگان داشته‌ایم.

باخدا با بیان اینکه طی این فاصله زمانی ۹۹ مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته است، عنوان کرد: ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۷۳ مورد بازدیدهای پیشگیرانه و ۲۶ مورد کنترل ایمنی ساختمان‌ها نیز طی این مدت انجام شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست از تماس های غیرمرتبط با سامانه ۱۲۵ خودداری کنند تا در صورت بروز حادثه شهروندان دیگر بتوانند موضوع را سریعتر به سازمان اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشان در زمان کمتری خود را به محل وقوع حادثه رسانده و جان حادثه دیدگان را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان