Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:39:27 GMT

کشف ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۴۶۹

کشف ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: دریابانان کنگان با اشراف اطلاعاتی درخصوص حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد افزود: پس از بازدید مأموران از شناور توقیفی، تعدادی کالای خارج از مانیفست(فهرست گمرکی) و قاچاق شامل ۹۰ دستگاه کیس کامپیوتر، ۶۶۰ دستگاه مودم وایرلس، ۵۵ دستگاه مانیتور، ۷۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۴۶۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۵ هزار عدد لوازم بهداشتی، ۶۰ دستگاه لباسشویی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشف شد.

او، ارزش ریالی کالای کشف شده را برابر نظریه کارشناسان ۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شد ۲ شناور متخلف در دیلم و بندر ریگ توقیف شدند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و نظارت دقیق بر شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا شناور توقیف شناور مرزبانی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد