Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق کودکان ملل متحد از انگلیس درخواست کرد تا ۲۰ درصد موجودی واکسن خود را در اختیار کشورهای دیگر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام یونیسف، انگلیس باید متعهد شود که از اوایل ماه ژوئن ۲۰ درصد واکسن های خود را در اختیار سایر کشورهایی که به واکسن نیاز فوری دارند، قرار دهد زیرا این کشور تا پایان ماه جولای هنوز به اندازه کافی واکسن موجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق کودکان ملل متحد تخمین زده است که انگلیس در سال جاری از میزان کافی واکسن برای واکسیناسیون کامل ۵۰ میلیون نفر دیگر در سراسر جهان برخوردار است و از دولت این کشور درخواست کرد با آغاز توزیع واکسن در ماه آینده، الگویی برای کشورهای گروه هفت باشد.

بنابر این گزارش، واکسیناسیونِ جمعیت سایر کشورها تنها راه اطمینان از عدم انتشار انواع جدید کروناویروس است.

یونیسف درخواست خود را پیش از نشست گروه هفت در ماه آینده مطرح کرده و فرانسه نیز اعلام کرده که پنج درصد از ذخایر واکسن خود را به سازوکار کوواکس اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، یونیسف اعلام کرد انگلیس باید با این اقدام الگو باشد و از سایر کشورهای گروه هفت نیز خواست که ۲۰ درصد از ذخایر واکسن خود را به برنامه جهانی کوواکس اهدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس یونیسف انگليس واکسن کرونا کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه این رژیم طی عملیات «وعده صادق» از انگلیس و فرانسه خواست تحریم‌هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که کاتس پس از گفت‌وگویی تلفنی با همتایان فرانسوی و انگلیسی خود در اظهاراتی ضدایرانی گفت: من به آن‌ها گفتم که زمان آن رسیده است رژیم ایران را تضعیف، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی اعلام کنید و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنید. ایران باید تاوان بدهد.

به نقل از ایسنا انگلیس و فرانسه در رهگیری موشک‌ها و پهپهادهای ایرانی به این رژیم کمک کردند.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران
  • درخواست ضدایرانی وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • مراجعه ۲ هزار و ۴۰۷ نفر به مراکز خونگیری خراسان جنوبی