Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@00:57:56 GMT

نشست مقامهای اطلاعاتی ارشد کره جنوبی و ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۷۰۱

روسای اطلاعاتی کره جنوبی و ژاپن در توکیو نشستی برگزار کرده و به تبادل دیدگاههایشان در قبال مساله کره شمالی و دیگر مسائل دوجانبه پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پارک جیه وون، رئیس سازمان اطلاعات کره جنوبی بر اساس گزارش رسانه‌های جی.ان.ان و کیودو نیوز، با هیروآکی تاکیزاوا، مدیر ارشد اطلاعات در کابینه دولت ژاپن طی روز سه شنبه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک به جهت شرکت در مذاکرات سه جانبه با تاکیزاوا و همین طور آوریل هینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا در توکیو است.

پارک و تاکیزاوا بر اساس گزارشها به تبادل دیدگاه‌هایشان عمدتا در خصوص مساله کره شمالی و همینطور مسائل دو جانبه دیگر پرداختند.

این نشست بعد از آن مطرح شد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اخیرا به یک فرآیند چند ماهه بازبینی در سیاستش در قبال کره شمالی پایان داد.

امروز چهارشنبه انتظار می رود پارک گفتگویی تلفنی با توشیهیرو نیکای، مقام شماره دو حزب لیبرال دموکرات حاکم در ژاپن داشته باشد.

بنا به گزارش رسانه های ژاپنی، هینس احتمالا امروز چهارشنبه بعد از شرکت در نشست سه جانبه مقامهای اطلاعاتی به کره جنوبی سفر خواهد کرد.

آنها بیان کردند، انتظار می رود هینس از مرز غیرنظامی شده جدا کننده دو کره بازدید کند و برای نشستهای او با مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی و سوه هون، مشاور امنیت ملی او تدارک دیده شده است.

یک منبع دولتی در سئول گفت، مقام ارشد جاسوسی آمریکا احتمالا اواخر امروز به پایگاه هوایی اوسان در جنوب سئول برود و برنامه اش را در روز بعد از آن شروع کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كره جنوبي ژاپن آمریکا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ سلطانی میرزایی اظهار کرد: در پی اخبار واصله، مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان سرخس، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت و نیروهای زبده هنگ مرزی سرخس اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ایی را کلید زدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد رفت و آمد و نفوذ در باند قاچاق مواد مخدر، در نهایت پس از اطمینان از ورود محموله به شهرستان، در یک اقدام عملیاتی، با مشارکت تیم‌هایی از معاونت اطلاعات، دسته اطلاعات گروهان سرخس و مرکز گروهان سرخس- و اکیپی از انتظامی شهرستان، به محض ورود به شهرستان سرخس در مرکز شهر، اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی پراید و سمند می‌کنند. 

وی پس از ایست مامورین، راننده خودروی پراید اقدام به فرار از محل می‌کند، که مامورین در عملیات تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف و چهار قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که در بازرسی از خودروهای فوق  هشت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچیان را تحویل مراجع قضایی دادند. 

سلطانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان معاونت اطلاعات و دسته اطلاعات رزم گروهان سرخس بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی، با جدیت برخورد خواهند کرد و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

دیگر خبرها

  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات 
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • پکن میزبان مقامات ارشد دریایی ۳۰ کشور
  • برد پرگل «ژاپن» و حذف «کره»/ بازگشت سامورایی به تنظیمات کارخانه!