Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشکده علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه‌ای از معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه خواستار فشار‌ بر رژیم صهیونیستی با هدف توقف سرکوب و کشتار ملت مظلوم فلسطین شد.

در نامه بسیج دانشکده علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی «ره» به معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه آمده است: این روزها قلوب تمامی مسلمین جهان از هتاکی و سفاکی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی جریحه‌دار است؛ چرا که این رژیم کودک‌کش بیش از پیش با زیاده‌خواهی و قدرت‌طلبی نامشروع به تاختن علیه قبلهٔ اول مسلمانان جهان و مردم مظلوم قدس شریف می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مدتی بیش از هفتاد سال است که قبله نخست مسلمین جهان تحت اشغال و ظلم شنیع‌ترین آحاد بشری قرار گرفته و مستکبرین عالم از آنجا که همواره در مسیر حمایت و پشتیبانی گسترده و همه جانبهٔ نظامی، اطلاعاتی، رسانه‌ای و دیپلماتیک از این رژیم ستمگر و کودک‌کش گام برداشته‌اند، مانع از شنیده شدن صدای مظلومیت و کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین شده‌اند. 

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی بر عدم مشروعیت و غاصب بودن این رژیم اذعان داشته و همواره بر یاری برادران فلسطینی و مبارزه با جور و ستم غاصبان فلسطین تاکید داشته است. وضعیت اسفبار روزهای گذشته در فلسطین و نیز افغانستان بهترین گواه برای اثبات این واقعیت است که علی رغم همه ادعاهای واهی هنوز کرامت ذاتی انسان و حقوق بشر متروک ترین و مهجورترین مفاهیم در دنیای کنونی به شمار می‌روند و هنوز سرشت پاک انسانی بازیچه دست آنانی است که از قدرت بیشتری برخوردارند و در اعمال قدرت خویش هیچ جایگاه و شانی برای اخلاق، فضایل و حقوق انسانها قائل نیستد. جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین برجسته‌ترین، بارزترین و شاخص‌ترین موضوع نقض حقوق بشر در جهان است.

 روز گذشته نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی صریحاً فرمودند: «همه باید علیه خباثت صهیونیست ها در مسجدالاقصی موضع بگیرند». ایشان تأکید کردند: که «در حوادث اخیر مربوط به مسجدالاقصی، خباثت صهیونیست ها جلوی چشم مردم جهان است ، واقعا وظیفه همه بوده که موضع بگیرند وحرکت خبیثانه، جنایتکارانه، وحشیانه و ظالمانه صهیونیست ها را در روزهای اخیر محکوم کنند». حال در ام‌ّالقری جهان اسلام توقع آن می‌رود تا همهٔ  نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی در غیاب دیپلماسی فعال بین‌المللی دولت تدبیر و امید، به مسئلهٔ اساسی انقلاب اسلامی یعنی قدس شریف اهتمام بیشتری بورزند و علاوه بر محکومیت این جنایت‌ها، وظیفهٔ گفتمان‌سازی ملّی، منطقه‌ای و بین‌المللیِ ابعاد گستردهٔ نقض حقوق بشر در فجایع روزهای گذشتهٔ منطقه را بر دوش کشند. 

لذا در همین راستا از جنابعالی در معاونت بین‌الملل و ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با توجه به اختیارات و وظایفی که مطابق قانون اساسی متوجه شما است، انتظار می‌رود از طریق سازمان‌ها، مجامع منطقه‌ای، بین‌المللی و حقوق بشری با اقدام عاجل و مسئولانه، فشار‌ها بر رژیم غاصب صهیونیستی برای توقف سرکوب و کشتار ملت مظلوم فلسطین را افزایش داده و سردمداران این رژیم را به عنوان جنایتکاران جنگی و ناقضان اصلی حقوق بشر، به محاکم ذی‌صلاح معرفی کنید.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: فشار بر رژیم صهیونیستی ستاد حقوق بشر قوه صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله‌جویانه و نیز تهدید آفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین‌الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسوولانه رفتار نمایند.

کد خبر 6087544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد