Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:03:29 GMT

آمادگی ۲۵ پایگاه برای جمع ‌آوری فطریه و کفاره در طبس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۹۲۸

آمادگی ۲۵ پایگاه برای جمع ‌آوری فطریه و کفاره در طبس

بیضی زاده از آمادگی ۱۰ پایگاه ثابت و ۱۵ پایگاه به صورت سیار در مناطق مختلف و محل برگزاری نماز عیدسعید فطر شهرستان طبس به منظور جمع آوری فطریه و کفاره خبر داد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد هر سال در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاه های عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس با بیان اینکه 25 پایگاه در این شهرستان به منظور جمع آوری فطریه و کفاره مستقر خواهد شد، افزود: از این تعداد 10 پایگاه ثابت و 15 پایگاه به صورت سیار در مناطق مختلف و محل برگزاری نماز عیدسعید فطر طبس مستقر می شوند.

 

وی با اشاره به بحث پرداخت الکترونیکی فطریه و کفاره گفت: مردم خیر و نوع دوست شهرستان طبس می توانند زکات فطریه عام را به شماره کارت 6037997950058876 و زکات فطریه سادات را به شماره کارت 6037997950067141 واریز کنند.

 

بیضی زاده در ادامه بیان کرد: برای دریافت الکترونیکی کفاره غیرعمد شماره حساب 6037997950075417 و کفاره عمد شماره حساب 6037997950083684 در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) طبس با بیان اینکه سال گذشته 110 میلیون فطریه عام و سادات در این شهرستان جمع آوری شده بود، ادامه داد: میزان کفاره جمع آوری شده طی سال گذشته بالغ بر 70 میلیون تومان در این شهرستان بوده است.

 

وی در پایان گفت: فطریه های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در جهت تامین معیشت محرومین و نیازمندان، پرداخت هزینه های درمانی بیماران نیازمند، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هزینه خواهد شد.

 

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: عیدسعیدفطر جمع آوری فطریه و کفاره فطریه و کفاره آوری فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرایم و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان بیجار اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی افرادی که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد ۲ نفر سارق ساختمان نیمه کاره دستگیر و تعداد ۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری که جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6086335

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور