Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:42:21 GMT

شب کلاسیک از مجموعه شنبه‌های شعر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۹۳۳

شب کلاسیک از مجموعه شنبه‌های شعر برگزار می‌شود

سومین‌نشست از سری‌برنامه‌های شنبه‌های شعر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت با عنوان «شب کلاسیک» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جلسات هفتگی شعرخوانی و نقد شعر ویژه اعضای پایگاه نقد شعر با عنوان «شنبه‌های شعر» که شنبه‌ هر هفته با حضور یکی از منتقدان پایگاه نقد شعر برگزار می‌شود، در سومین جلسه خود با عنوان «شب کلاسیک» روز شنبه ۲۵ اردیبهشت میزبان مجبتا صادقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای پایگاه نقد شعر برای حضور در این‌جلسه شعرخوانی می‌توانند در قالب شعر کلاسیک، حداکثر دو اثر خود را تا ساعت ۱۲ ظهر فردا پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به دایرکت اینستاگرام پایگاه نقد شعر به نشانی @naghdesher.ir ارسال کنند.

این‌برنامه شنبه‌شب ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۳۰ در حساب کاربری اینستاگرام پایگاه نقد شعر به نشانی naghdesher.ir@ برگزار می‌شود.

اولین و دومین جلسه هفتگی شعرخوانی و نقد شعر با حضور غلامرضا طریقی و لیلا کرد بچه برگزار شده بود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب کلاسیک موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران شعر پایگاه نقد شعر برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار خو در این جلسه گفت:پارک علم و فناوری از مجموعه‌های کلیدی در مردمی کردن اقتصاد در کشور است و فعال سازی مرکز رشد واحد های فناور باید در اولویت باشد‌.

 علی نژاد افزود : شهرستان خوی دارای ظرفیت های عظیمی هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع می باشد، که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب به کارگیری شود.

 وی تصریح کرد : این مجموعه ظرفیتی بی نظیر است تا نخبگان شهرستان وشرکت های دانش بنیان پای کار آمده تا نوآوری و فناوری این شهر را تقویت و علم را به ثروت تبدیل کنند.

در این‌جلسه مقررر شد بزودی مالکیت  محل مرکز رشد و‌فناوری  که بین شهرداری ،فرهنک و‌ارشاد اسلامی و‌پارک علم و‌فناوری استان  اختلاف نظر وجود دارد مشخص و فعالیت مرکز رشدو فناوری خوی از سر گرفته شود.

 

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه