Web Analytics Made Easy - Statcounter

روژان قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ضرورت وجود بخش شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان این شهرستان و موافقت اولیه راه اندازی این بخش از سوی معاونت درمان دانشگاه، شورای خیّرین سلامت شهرستان هزینه تجهیز بخشی از آن را تقبل کردند.

وی ادامه داد: به منظور تجهیز این بخش، یکی از اعضای شورای خیّرین سلامت این شهرستان به نام "منیره پوری" هزینه خرید ۲ تخت فعال فاز اول راه اندازی این بخش را تا مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال متقبل شد که با این مبلغ تجهیزات مورد نیاز خریداری و جهت نصب و استقرار آنها تحویل این بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت ودرمان سردشت اظهار داشت: شیمی درمانی در بیماران سرطانی یکی از فرآیندهای اصلی در پروسه درمانی آنان بوده که با راه اندازی این بخش در بیمارستان سردشت،  یکی از نیازهای مهم و اساسی این عزیزان برطرف خواهد شد.

قادری اضافه کرد: نبود بخش شیمی درمانی منجر به مراجعه مکرر بیماران به مراکز درمانی استان و سایر مراکز استان های دیگر می شود که با توجه به شرایط جسمی نامساعد و همچنین سختی رفت‌وآمد و هزینه های ناشی از آن، مشکلاتی عدیده ای را برای آنان ایجاد کرده که با راه اندازی این بخش، باری از روی دوش این بیماران برداشته خواهد شد. 

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی در جوار مرزهای عراق واقع شده و دارای چهار شهر، ۲ بخش، ۶ دهستان و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است؛ این شهرستان مرزی یکی از محرومترین شهرستان های استان به شمار می رود.

بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت سلامت روان سرطان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت سلامت روان آذربایجان غربی سردشت سلامت روان سرطان بهداشت و سلامت اخبار کنکور راه اندازی این بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت

رضا عقیلی مسئول روابط‌عمومی شبکه‌ بهداشت‌و‌درمان مهاباد گفت: حادثه رانندگی در جاده مهاباد - سردشت بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا و نیسان پاترول در نزدیکی روستای "گلیار" روی داد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور به موقع در صحنه تصادف، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج و پس از مداوای اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل کردند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در صحنه تصادف جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر از سرنشینان هم زخمی هم پس از مداوا در بیمارستان هم اکنون ترخیص شدند.

عقیلی اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

جاده مهاباد- سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان