Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:24:00 GMT

ایران میزبان مرحله نهایی جام‌جهانی اسکی روی چمن شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۳۵۴

ایران میزبان مرحله نهایی جام‌جهانی اسکی روی چمن شد

با تصمیم فدراسیون بین‌‌المللی اسکی(FIS)، ایران میزبان مرحله پایانی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن در سال ۲۰۲۱ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نشست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی با حضور بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران به صورت وبینار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این نشست با اکثریت آرا ایران به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن در سال 2021 انتخاب شد.

این مسابقات تابستان سال جاری در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود و تاریخ دقیق برگزاری این رویداد در نشست‌های بعدی کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی تعیین خواهد شد.

علی‌نژاد: فعالیت فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی باید گسترده‌تر شود

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی اسکی روی چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان