Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:38:05 GMT

شناسایی و دستگیری 40 سارق متواری در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۴۳۰

شناسایی و دستگیری 40 سارق متواری در هرمزگان

با تلاش ضربتی گاراگاهان پلیس آگاهی استان در 72 ساعت گذشته 40 سارق حرفه ای و متواری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهرداد مشوق" جانشین فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبربیان داشت: در راستای مبارزه جدی با سارقان حرفه ای و شناسایی و کشف سرقت های انجام شده در سطح استان ، طرح ضربتی مبارزه با سرقت های خرد به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : در اجرای این طرح ضربتی با اقدامات اطلاعاتی ، بهره گیری از شیوه های پلیسی ، گشت زنی های پنهان و آشکار و بازدید تخصصی و میدانی تعداد 36 فقره انواع سرقت کشف و 40 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح های مقابله ای و مبارزه با مجرمان حرفه ای و تحت تعقیب قضایی و جدیت پلیس در اجرای مستمر این طرح ها ، از عموم شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه و منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در محیط پیرامونی خود در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری پلیس امنیت سارق فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه