Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:09:23 GMT

تیم ملی مردان واکسینه شد، زنان قرنطینه!

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۴۶۰

تیم ملی مردان واکسینه شد، زنان قرنطینه!

آنطور که شنیده می شود فدراسیون فوتبال قصدی برای واکسینه کردن تیم ملی بانوان کشور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان رقابت های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بود که برخی بازیکنان ملی پوش با مراجعه به مراکزی که از سوی فدراسیون برای آنها تعیین شده بود، در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند تا اعضای تیم ملی بدون نگرانی بابت ابتلا به ویروس کرونا آماده چهار دیدار حساس برابر کامبوج، هنگ کنگ، بحریم و عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا خبر می رسد در سوی مقابل فدراسیون فوتبال رفتاری تبعیض آمیز در قبال تیم ملی بانوان ایران در نظر گرفه و به استثای مریم ایراندوست سرمربی تیم و بداغی سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان، راهکار قرنطینه برای حفاظت از سایر بازیکنان تیم در مقابل شیوع ویروس کرونا درنظر گرفته شده است.


تیم ملی بانوان ایران برای دو بازی دوستانه برابر بلاروس اردو زده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاگردان ایراندوست از 16 خردادماه اردوی دیگری را در کشور بلاروس آغاز خواهند کرد و قرار است دو دیدار دوستانه را هم با کشور میزبان برگزار کنند؛ این اردو 21 خردادماه به پایان خواهد رسید.


 تیم ملی فوتبال زنان ایران خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کند و در شرایطی که چندی پیش به دلیل برگزار نکردن بازی دوستانه از رتبه بندی فیفا خارج شده بود، این انتظار در میان اهالی فوتبال وجود دارد که با واکسینه کردن اعضای تیم، بانوان ملی پوش با قدرت راهی مسابقات جام ملت ها شوند.

 

فوتبال بانوان تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود