Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۲ ظهر امروز یک مورد واژگونی تانکر حامل سوخت در جاده لشگرک، بعد از گردنه کوچک به سمت لواسان به سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه آن محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است، گفت: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند البته آتش نشانی لواسان نیز در منطقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: در محل مشاهده شد یک دستگاه تانکر ۶ هزار لیتری حامل گازوئیل به دلایل نامشخصی در هنگام حرکت از مسیر خارج شده بود و بعد از برخورد با نیوجرسی‌ها واژگون شده بود.

او با بیان اینکه راننده که فرد ۳۶ ساله‌ای بود در اتاق خودش محبوس شده بود و آتش نشانان توانستند این فرد را زنده، اما آسیب دیده خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند، ادامه داد: در محل نشت گازوئیل را شاهد بودیم و با ریختن خاک از جاری شدن آن جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: درحال حاضر نیرو‌ها مشغول ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر یک دستگاه جرثقیل در محل حاضر می‌شود تا خودرو به حالت اولیه برگردد.

بیشتر بخوانید

حریق یک تانکر ٣٠ هزار لیتری سوخت در اتوبان شهید رجایی آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در حوالی میدان شوش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی تانکر حامل سوخت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه