Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@02:26:46 GMT

رستم قاسمی: برنامه‌ای برای ائتلاف با محمد و رضایی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۶۷۳

رستم قاسمی: برنامه‌ای برای ائتلاف با محمد و رضایی نداریم

خبرگزاری تسنیم: رستم قاسمی وزیر سابق نفت امروز چهارشنبه(22 اردیبهشت) با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

رستم قاسمی پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت:‌ بیشترین توسعه در صنعت نفت کشور درست زمانی که تحریم های آمریکا،  سازمان ملل و اروپا حاکم بود اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت مقتدر انقلابی با ترکیبی از بانوان و جوانان با حضور افراد باصلاحیت و با تجربه به دور از سیاست زدگی که امروز غده ای سرطانی بر کشور نشسته و به دلیل سیاست زدگی بر کشور متاسفانه شرایطی را بر مردم ایجاد کرده است که مردم را نگران و سفره‌ها را کوچکتر کرده است.

کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از گام‌ها تغییر ریل گذاری اقتصادی کشور است. ما روابط با همه کشورهای دنیا به خصوص کشورهای همسو به غیر از رژیم صهیونیستی برقرار خواهیم کرد.حضور در میدان های کار و تلاش می تواند شرایط کشور را حتما تغییر دهد.

وی درباره دیدار انتخاباتی‌اش با سعید محمد و محسن رضایی گفت:  قرار نبود ائتلافی بین ما برقرار باشد. ما برادریم ولی مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رای بدهند.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا هر سه در انتخابات شرکت می‌کنید؟ باید منتظر ماند و دید که نتیجه بررسی صلاحیت‌ها چه می‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با پرونده بابک زنجانی  گفت:‌ اگر یک کارمند نفت در پرونده بابک زنجانی متهم باشد من پاسخگو هستم ما بیشترین فروش نفت را در سالهای 90 و 91 داشتیم و دنیا فقط چند کشور خاص نیست. ما تجربه بی اثر کردن تحریم ها را داشتیم اگر امروز در بسیاری از حوزه های کشور مشکلاتی وجود دارد، با تجربه می‌توان از مشکلات عبور کرد.

قاسمی درباره کاندیداتوری احمدی نژاد و همزمانی آن با ثبت نام برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم گفت: این موضوع نشاندهنده توانمندی وزرای آن دولت است که این جرئت  را به خود داده‌‌اند که در انتخابات شرکت کنند.

وی درباره احتمال گیری در انتخابات در صورت ثبت نام آیت الله رئیسی تصریح کرد:‌ آقای رئیسی از بزرگان نظام هستند ولی هنوز اعلام کاندیداتوری نکردند و باید پاسخ به این سوال را موکول به آینده کرد. تا دیروز اطلاعاتی که داشتم این بود که دفتر یکی از مقامات قوه قضاییه کاندیداتوری ایشان را تکذیب کرده بود البته شاید دوستان اطلاعات جدیدی در این رابطه داشته باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره رویکردش در حوزه سیاست خارجی گفت:‌ من تجربه سفر به کشورهای مختلف و مذاکرات با سران کشورهای دنیا در حوزه اقتصادی  را دارم که به نتایج بسیاری خوبی هم رسید. بنابراین در گام اول با روابط بسیار خوب با همسایگان داشته باشیم  قبلا هم عرض کردم که در دوره‌ای که رئیس اوپک بودم با سران بسیاری از کشورها ارتباط داشتم و در محور مقاومت نیز با مقامات سران کشورهای مقاومت مذاکره داشتم.

به گزارش تسنیم، ثبت نام داوطلبان انتخابات 1400 از صبح دیروز شروع شده و تا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و نتایج بررسی صلاحیت‌ها نیز 6 و 7 خردادماه توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی رستم قاسمی ائتلاف سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از تأیید درخواست‌های نهضت ملی مسکن ۲ هزار نفر در ممسنی و ۱۱۱ در رستم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم 111 نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که 63 نفر واریز وجه داشته‌اند و برای 63 واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز 2 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که 894 نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون 852 واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و 588 واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار 509 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند و تعداد 147 نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورت‌جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد. علاوه بر این در جریان بازدید، مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • مشارکت ۹ میلیون نفر در ارتقای سواد سلامت در کشور
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟