Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سازمان بهزیستی شرایط اخذ زکات فطریه را دارد.

او گفت : اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان حلقه ارتباطی بین نیازمندان و جامعه هدف همانند سال‌های گذشته آمادگی دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات استان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار ۹۹ پایگاه در سطح استان، افزود: با توجه به برگزاری نماز در فضای باز مساجد و بقاع متبرک، این صندوق‌ها در اطراف این اماکن مستقر هستند و نمازگزاران می‌توان زکات فطره و نذورات خود را پرداخت کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی کمک های مردمی فطریه و کفاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی