Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:47:54 GMT

تقدیر رهبری از نیروی هوایی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۹۴۳

تقدیر رهبری از نیروی هوایی ارتش

آفتاب‌‌نیوز :

پیرو تقدیم گزارش عملکرد سه ساله نیروی هوایی ارتش از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، معظم‌له پس از ملاحظه گزارش مقرر فرمودند: «خداقوتی به نهاجا بگویید».

به گزارش روابط عمومی ارتش، طی مراسمی در ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حضور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، ضمن ابلاغ خداقوت فرمانده معظم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو، با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و اقدامات مؤثر صورت گرفته در نیروی هوایی تشکر و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش رهبر انقلاب نیروی هوایی ارتش نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آن‌ها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیرو‌های مسلح ایران انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش