Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزچهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع برق یزد، محمد میرشمس افزود : طرح های تعطیل و تعمیر، ذخیره عملیاتی ، دیزل ژنراتور و همکاری برنامه ریزی شده برای صنایع همکار در نظر گرفته شد که از ۱۰ خرداد تا ۱۵ شهریور بر اساس تفاهم نامه همکاری مشمول پاداش می شوند.
وی اظهار کرد: موکول کردن زمان تعطیل و تعمیر صنایع در بازه پیک بار تابستان به زمان دیگر ، تعدیل بار در صورت نیاز شرکت توزیع از سوی صنایع ، استفاده از دیزل ژنراتور برای کاهش کلی یا بخشی از بار مصرفی و تعهد کاهش مصرف در ساعت های اوج بار بر اساس برنامه مشخص مشمول پاداش همکاری بخش صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرشمس با اشاره به اینکه ساعت اوج بار از ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ در فصل تابستان است خاطرنشان کرد: قطع بار یا کاهش بار برنامه ریزی شده بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترکان کشاورزی در ساعت اوج بار هم مشمول پاداش می شود.
این مسوول اضافه کرد: قطع بار برنامه ریزی شده مشترکان کشاورزی ، با استفاده از کنتورهای منصوبه هوشمند از راه دور بر اساس تفاهم نامه منعقد شده امکان پذیر و میزان پاداش آن نیز مشخص است.
میرشمس در خصوص ساعت اوج مصرف برق بخش اداری و تجاری (عمومی و سایرمصارف) هم اظهارکرد : بازه زمانی همکاری در ماه های تیر و مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۵ است که با همکاری استانداری یزد و تغییر ساعت اداری این زمان تعدیل شد و بخشی از آن با کمک این گروه از مشترکان قابل همکاری است.
وی یادآور شد : بخش قابل توجه مصرف برق مشترکان عمومی و سایر مصارف مربوط به سیستم سرمایشی است که با قراردادن کنترلر یا ترومستات قابل مدیریت است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق یزد افزود : مشترکان سی.ان .جی(CNG)  نیز حداقل با ۲ ساعت همکاری در ساعت اوج بار مشمول پاداش می شوند.
میرشمس اضافه کرد: شرکت های استارتاپی علاقه مند همکاری هم می توانند با روش های متعدد در صورت تعدیل بار مشترکان خانگی و براساس قوانین شرکت توانیر از پاداش بهره مند شوند.
تعداد مشترکان برق یزد ۷۱۰ هزار فقره اعلام شد که مشترکان برق خانگی استان ۵۶۷ هزار مشترک ، صنعتی ۱۲ هزار ، اداری ۲۲ هزار و ۱۰ هزار و ۶۰۰ مشترک هم مربوط به بخش کشاورزی  است.
 هم اکنون ۸۰ درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، ۱۳.۵ درصد در بخش تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد کشاورزی است.

پانزدهم خردادماه ۱۳۹۹ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به ظرفیت استان در ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی گفته بود : این منطقه از لحاظ بهره برداری چنین واحدهایی برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

 ابوالفضل اسدی در  نشست برخط(آنلاین) خانه مطبوعات یزد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ۳۳۰ روزهای آفتابی ، وجود شبکه‌های الکتریکی مناسب و پایدار ، افزود: با توجه به این جایگاه استان، هفت شرکت با ظرفیت ۵۸.۵ مگاوات در مدار بهره‌برداری قرار دارد، امیدواریم این عدد تا پایان سال ۹۹ به ۷۰ مگاوات افزایش یابد.

وی تاکید کرد: این شرکت وظیفه توسعه و بهره‌­برداری شبکه‌­های انتقال و فوق‌ توزیع استان را به عهده دارد خاطرنشان کرد: این موسسه توانسته است در ۱۰ شهرستان­‌ ماموریت تامین برق را به خوبی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تعداد مشترکان بزرگ انرژی الکتریکی استان را ۲۷ مورد بیان کرد و یادآور شد: قدرت اسمی نیروگاه‌­های استان ۲ هزار و ۷۸۰ مگاوات است و نیروگاه­‌های زنبق، سیکل ترکیبی یزد، تابان، سرو، شیرکوه و نیروگاه‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده از جمله این نیروگاه‌­هاست.

وی یزد را شاهراه ارتباطی شبکه برق کشور با پایداری بسیار مناسب دانست که با استان‌های خراسان، کرمان، فارس و اصفهان از طریق ۱۱ خط انتقال و فوق‌توزیع تبادل انرژی دارد.

برچسب‌ها انرژی برق یزد مصرف بهینه برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق یزد مصرف بهینه برق انرژی برق یزد مصرف بهینه برق وزارت نیرو اخبار کنکور مشمول پاداش ساعت اوج برق یزد بر اساس اوج بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته