Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سید حسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع مردم همدان در حمایت از مردم فلسطین و افغانستان در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) اظهار کرد: حملات دشمنان به مردم مظلوم فلسطین و افغانستان طی روزهای اخیر به این معناست که مردم آگاه باشید دشمنان ما با علم و دین مخالف هستند، آنجا که مسجد محل سجده مسلمانان را نشانه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با محکومیت کشتار کودکان بیگناه و دختران مظلوم، خطاب به دشمنان اسلام و مسلمین  گفت: ای نامردها، ای بی‌انصاف‌ها شما اگر چناچه مرد میدان هستید که نیستید با مردان جنگی وارد کارزار شوید، مردان میدان ما سلیمانی‌‌ها هستند که با شما مواجه شوند و شما را به درک واصل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند این عجز و ذلت و خواری شماست که بچه‌های دبستانی بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشید خطاب به تروریست‌ها افزود: چرا محل درس و علم را بمباران می‌کنید؟ شما کانون جهل و حماقت هستید.

وی خطاب به صهیونیست با تاکید بر اینکه شما با حمله به مساجد هویت پست خود را آشکار کردید افزود: همه دنیا فهمیدند شما چه جاهلانی هستید و امروز همه آزادمردان در جبهه مقاومت در مقابل شما ایستاده‌اند و روزگار نابودی شما را به زودی مشاهده خواهیم کرد.

فاضلیان ضمن تشکر از تجمع کنندگان که همدردی و پشتیبانی از مردم مظلوم را ابراز داشتند گفت: در این حرکت یکبار دیگر به فرمان رسول‌الله عمل کردیم و ندای مظلومیت مدرسه‌ای در کابل و شهدای مسجدالاقصی را به گوش جان شنیدیم و قلبا از اقدام دشمنان اظهار تنفر و انزجار کردیم که از این بابت خدا را شاکریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه ان شاءالله موشک‌‌های قدسیان عزیز بیشتر و بیشتر بر سر تل‌آویو، حیفا و اسراییل فرو خواهد ریخت افزود: همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع اعتراضی همدان حمله به مدرسه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نمازگزاران در جای جای استان پس از برگزاری نماز جمعه جنایات رژیم صهیونیستی در رفح وغزه را محکوم کردند.
مردم در راهپیمایی‌ها وتجمع‌های اعتراضی خود ضمن قدر دانی از اقدام تنبیهی اسراییل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند که در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود
در بخشی از بیانیه پایانی نماز گزاران زنجانی آمده: هیمنه‌ی سیاسی. اقتصادی و دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده‌ی صادق در هم شکسته شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد