Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:08:42 GMT

یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میانه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۲۹۷

یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میانه توزیع شد

به گزارش ایرنا؛ جانشین فرمانده سپاه میانه روز چهارشنبه در مراسم توزیع این بسته های معیشتی،  ضمن تقدیر از خیرین و نهادهای همیار، گفت: طی ماه رمضان امسال و در ۳ مرحله، بیش از پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان میانه توزیع شده است.

یوسف روحی افزود: علاوه بر این بسته ها، با همکاری خیرین، موکب اهل البیت(ع) و موسسات خیریه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده و تست های رایگان کرونا در درمانگاه نصر سپاه میانه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، این حضور را تکلیفی عمومی و نشانگر شور و شعور انتخاباتی عنوان کرد و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم، عامل بازدارنده هرگونه تهدیدات نرم و سخت، عامل قدرت افزایی نظام و تقویت محور مقاومت و عامل ایجاد یاس در دشمن و امیدآفرینی برای مردم کشور است.

جانشین فرمانده سپاه میانه، شکلگیری حضور آگاهانه را مستلزم حرکت بر اساس نقشه ترسیمی امامین انقلاب و معیارهای مطروحه از سوی ایشان دانست و تصریح کرد: استکبار ستیزی و مردم سالاری دینی مهمترین مولفه های کارآمدی نظام است که در صحنه انتخابات متبلور شده و مسیر روشن، پرقدرت و آینده درخشانی را می تواند برای انقلاب رقم زده و موجب عزتمندی و اقتدار روزافزون نظام شود.

روحی،  دلسوزی و خادم بودن برای مردم، پاکدستی خود و اطرافیان، شجاعت و مقاومت در برابر دشمن، پایبندی به اقتصاد مقاومتی، عدالت خواهی و امانتداری را از مهمترین شاخصه های نامزدها برشمرد و افزود: نامزد اصلح کسی است که هم تخصص لازم را داشته باشد هم تقوا، به اهداف و آرمان های انقلاب پایبند بوده و ولایت مداری و ولایت پذیری خود را هم در گفتار و هم در صحنه عمل اثبات کند.

برچسب‌ها عید سعید فطر آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عید سعید فطر آذربایجان شرقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از دیدار‌ها تیم ویکام واندررز در خانه پورت ویل ۲ - ۱ برنده شد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل و انگلیسی در این بازی به طور کامل در ترکیب تیم ویکام بازی کرد.
--
- در جدول لیگ دسته اول انگلیس تیم‌های پورتس موث با ۹۴، داربی کانتی با ۸۶، بولتون با ۸۳ و پیتربورو با ۸۰ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم ویکام با ۵۸ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

دیگر خبرها

  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای