Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:42:19 GMT

استقرار ۲۰۱۴ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۳۸۸

استقرار ۲۰۱۴ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، مجید مؤمنی، ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: برای جمع‌آوری زکات فطره در استان ۲ هزار و ۱۴ پایگاه شامل ۷۱۲ پایگاه روستایی، ۳۶۴ پایگاه مساجد، ۲۱۴ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۳۷۱ پایگاه سطح شهر و ۳۵۳ پایگاه محلی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی می‌تواند جایگزین پرداخت‌های متداول برای فطریه باشد، تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری فطریه عام افراد می‌توانند فطریه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۵۹۳، زکات فطریه سادات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۶۹، کفاره غیرعمد به شماره کارت ۶۰۳۷۰۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۳۴ و کفاره عمد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۰۱ واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در پایان بیان کرد: همچنین افراد می‌توانند از طریق شماره حساب ۸۸۰۳۱۹۵۶۵ نیز فطریه‌های خود را پرداخت کنند.

کد خبر 5210735

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر اراک کمیته امداد استان مرکزی فطریه ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا روز قدس اردبیل عکس استانها ماه مبارك رمضان نماز عید سعید فطر شماره کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور