Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس داده‌های موتور جست‌وجوی گوگل، علاقه عموم مردم نسبت به دوج کوین، برای نخستین بار از بیت کوین پیشی گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، را اینگونه تحلیل می‌کند: مدیرعامل صرافی بایننس گفته است سرمایه‌گذاری در توکن شیبااینو با ریسک فوق‌العاده زیادی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، دیروز اعلام کرد که توکن شیبااینو را در فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده این صرافی قرار داده است. با این حال چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل این صرافی، در حساب توئیتر خود نوشت که به دلیل درخواست زیاد کاربران این توکن در فهرست صرافی بایننس قرار گرفته، اما هشدار داد که سرمایه‌گذاری در این توکن، با ریسک فوق‌العاده زیادی همراه است. گفتنی است توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ درصد و در هفت روز گذشته ۱,۲۱۰ درصد رشد داشته است.

میزان جست‌وجوی دوج کوین در گوگل برای اولین بار از بیت کوین پیشی گرفت

بر اساس داده‌های موتور جست‌وجوی گوگل، علاقه عموم مردم نسبت به دوج کوین، برای نخستین بار از بیت کوین پیشی گرفته است. داده‌های گوگل ترندز امتیاز ۵۶/۱۰۰ را برای دوج و ۴۸/۱۰۰ را در بازه زمانی ۲ تا ۸ مه (۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت) برای بیت کوین ثبت کرده‌اند. گفتنی است که دوج کوین از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، ۵,۰۰۰ درصد رشد کرده است.

خروج اتریوم از صرافی‌ها ادامه‌دار است

کی یانگ جو، مدیرعامل و بنیان‌گذار پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت، در توئیتر خود عنوان کرد که خروجی اتریوم از صرافی‌ها روزبه‌روز درحال افزایش بوده و در مقابل، میزان اتریوم ورودی به اکثر صرافی‌های متمرکز در حال کاهش است. در نتیجه، میزان اتر موجود در صرافی‌ها برای فروش، به‌طرز چشمگیری کاهش یافته و کی یانگ جو این موضوع را به عنوان یک سیگنال صعودی برای ارز شماره ۲ بازار در نظر گرفته است.

توییت جدید ایلان ماسک: دوست دارید تسلا دوج کوین را قبول کند؟

ایلان ماسک در توییت تازه خود، با انتشار یک نظرسنجی از ۵۳ میلیون دنبال‌کننده خود پرسید که آیا تمایل دارند تسلا دوج کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد یا نه. تا به این لحظه، ۷۷ درصد کاربران گزینه «بله» و مابقی گزینه «خیر» را انتخاب کرده‌اند. بلافاصله بعد از انتشار این توییت، قیمت دوج کوین ۱۸ درصد افزایش یافت.

اتریوم ممکن است به سرنوشت یاهو دچار شود

استنلی دراکن‌میلر، میلیاردر و شخصیت اسطوره‌ای صندوق‌های پوشش ریسک در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفته است که بیت کوین آمده که بماند. او در این باره می‌گوید که از بین بردن جایگاهی که بیت کوین به عنوان یک منبع ذخیره ارزش به دست آورده، کار بسیار دشواری است و به همین دلیل بیت کوین را نمی‌توان کنار زد.

دراکن‌میلر همچنین پیش بینی می‌کند که اتریوم می‌تواند به سرنوشت یاهو دچار شود و می‌گوید: «واضح است که در بحث تجاری، اتریوم از نظر قراردادهای هوشمند پیشتاز است. یاهو موتور جستجو را اختراع کرد و همه ما می‌دانیم که در رقابت بین گوگل و یاهو چه اتفاقی افتاد. من در ذهن خود احتمال می‌دهم که اتریوم قرار نیست برنده نهایی باشد. الان خیلی زود است که بگوییم در بحث تجارت، سیستم‌های پرداخت و چیزهایی از این دست چه کسی برنده ماجرا است

اتریوم چیست؟ قیمت امروز آن چقدر است؟

معادل انگلیسی اتریوم، ethereum می‌باشد. اتریوم سیستمی غیرمتمرکز می‌باشد، یعنی توسط هیچکدام از دولت‌ها یا یک قدرت مرکزی کنترل نمی‌شود و توسط هزاران رایانه در سراسر جهان اداره و مورد استفاده قرار می‌گیرد. رویکرد متمرکز معایبی هم دارد مثلاً باعث می‌شود که سرورها و برنامه‌های کاربردی در برابر عواملی مانند حملات هکرها و حتی قطع برق آسیب پذیر شوند و همچنین اطلاعات کاربران به راحتی می‌توانند توسط خود شرکت‌ها، هکرها و حتی کارمندان مورد سو استفاده قرار بگیرند چون سرورهای آنلاین شرکت‌ها اطلاعات شخصی کاربران خود (اطلاعات کاربران در سرور ذخیره می‌شود) مدام به‌روزرسانی می‌کنند.

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۰۰.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۴,۳۲۳.۶۴ دلار، با احتساب نرخ ارز ۲۳,۳۳۵ تومان معادل ۱۰۰,۸۹۲,۳۷۲ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۴.۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۹.۶۵ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ معادل ۴,۳۵۷.۷۲ دلار بوده که هم اینک ۰.۷۸ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۵.۸۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۵.۸۴ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم ۹۹.۹۸ درصد از حجم معاملات روزانه است.

با توجه به مشکلات سیستم متمرکز می‌توان گفت اتریوم که یک سیستم غیرمتمرکز است هرگز آفلاین نخواهد شد، اطلاعات شخصی کاربران در رایانه‌های شخصی امن خواهد ماند، محتواهایی مانند برنامه‌های کاربردی، فیلم‌ها و … تحت کنترل سازندگان آنها می‌ماند و از قوانین سرویس‌های میزبانی مانند یوتیوب پیروی نخواهند کرد. بیت کوین و اتریوم که امروزه رقیب یکدیگر حساب می‌شوند اهداف و عملکرد کاملاً متفاوتی دارند. اتریوم از فناوری که بیت کوین بر مبنای آن قرار گرفته استفاده می‌کند ولی با این تفاوت که اتریوم قابلیت‌های بیت کوین را به میزان بسیار زیادی ارتقا داده است.

از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های اتریوم می‌توان این مورد اشاره کرد که این قابلیت را فراهم کرده تا کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز را بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد نمایند. اتریوم داری یک شبکه کامل با زبان برنامه نویسی، مرورگر و سیستم پرداخت مربوط به خودش می‌باشد. برنامه‌هایی که از بلاک چین استفاده می‌کنند هر نوع پرداخت به شخص واسطه را حذف می‌نمایند. در واقع در نسخه اتریومیِ چنین شبکه اجتماعی، هم هنرمند و هم طرفدار قسمتی از پاداش کلیک کردن را دریافت می‌کنند. در واقع اتریوم یک پلتفرم عمومی و مبتنی بر دفتر حساب توزیع شده بلاک چین می‌باشد که این اجازه را به توسعه دهندگان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز را ایجاد و راه اندازی نمایند.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

کد خبر 493025

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رمز ارز استخراج رمز ارز ارز دیجیتال تولید رمز ارز رمز ارز اتریوم مزرعه استخراج ارز دیجیتال دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قیمت ارز دیجیتال دستگاه استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال در ایران خرید و فروش ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال 19 صرافی ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست ارز دیجیتال در اصفهان انواع ارز دیجیتال آموزش ارز دیجیتال ارز دیجیتال ریپل ارز دیجیتال قیمت دور زدن تحریم ها با ارز دیجیتال سایت رمز ارز دیجیتال رمز ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال نرخ ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال بازار ارزهای دیجیتال قیمت ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتال جدید ارزهای دیجیتال چیست بیت کوین بیت کوین کش قیمت بیتکوین ارزش بیت کوین بازار بیت کوین بیت کوین بومی قیمت بیت کوین بازار امروز بیت کوین قیمت امروز بیت کوین استخراج بیت کوین بیت کوین قیمت ماینر بیت کوین آموزش استخراج بیت کوین پیش بینی قیمت بیت کوین تحلیل قیمت بیت کوین آموزش بیت کوین بیت کوین چیست بیت کوین رایگان پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 اتریوم رکورد اتریوم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار صرافی ها دوج کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۵.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۷۴ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۰ درصد افزایش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • بیت کوین صعود کرد