Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «به اطلاع مردم شریف خراسان رضوی می‌رساند، سه‌شنبه‌شب مورخ ۲۱ اردیبهشت، تعدادی از معتادان متجاهر کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ امید آزادی در مشهد، در ایجاد زمینه‌چینی برای شورش و فرار از این مرکز، یک آتش‌سوزی برنامه‌ریزی شده و عمدی در مرکز به راه انداختند که بلافاصله مراتب از طریق مسؤولان مرکز به اطلاع آتش‌نشانی، کلانتری، مسئولین دادستانی، شورای هماهنگی مواد مخدر و بهزیستی رسید و اقدامات اطفاء حریق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، متأسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه و دو نفر پس از انتقال به بیمارستان جان‌ باختند و ۲۳ نفر دیگر از مجروحان حادثه در مراکز درمانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاونت پیشگیری و مسؤول حراست بهزیستی استان، به محض اطلاع از وقوع حادثه، به محل رفتند و تا سحرگاه، همراه با تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و مقامات قضایی و قانونی در محل بودند.

علاوه‌بر اکیپ‌های اورژانس و آتش‌نشانی، معاون دادستان مشهد، قاضی ویژه جنایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مقامات پلیس مشهد و نیروهای امنیتی نیز در محل حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بررسی پیرامون علل ایجاد حادثه توسط مقامات قضایی و قانونی ادامه دارد و تاکنون برخی افراد به ظن عامل بودن در این حادثه، بازداشت شده‌اند.

بهزیستی خراسان رضوی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌ درگذشتگان این حادثه‌ اسفبار، بررسی موضوع را با همکاری نهادهای قضایی و قانونی ادامه می‌دهد و با تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام خواهد شد».

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهزیستی مرکز ترک اعتیاد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه