Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، رضا فرخی گفت: با توجه به پیگیری ها و مکاتبات امور ایثارگران سازمان محیط زیست درباره پرونده شهدا و جانبازان یگان حفاظت و نیز هماهنگی های صورت گرفته از سوی رییس سازمان با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص و متعاقبا برگزاری چند جلسه مقدماتی مابین امور ایثارگران سازمان، یگان حفاظت و دفتر احراز بنیاد شهید در این زمینه، اولین نشست تخصصی کمیته مشترک دو دستگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه ۲۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت، افزود: برای این ۲۲ پرونده رای صادر شد،  بر این اساس پرونده پنج تن از محیط بانان که در درگیری مجروح شده بودند مورد احراز قرار گرفت و مقرر شد برای تعیین درصد به کمیسیون پزشکی ارجاع شود.

مسوول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه پرونده شهید تاج محمد باشقره، محیط بان استان گلستان مورد احراز قرار گرفت و حکم شهادت وی به استان ارسال شد، گفت: پرونده شهید محمد حسن نژاد محیط بان استان هرمزگان نیز مورد احراز قرار گرفته و حکم شهادت وی به استان ارسال شده است.

فرخی تصریح کرد: ۶ پرونده دیگر با توجه به وجود برخی ابهامات مقرر شد برای تعیین تکلیف، پرونده ها به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع شود و ستاد کل به عنوان آخرین مرجع صدور رای، در مورد این پرونده ها رای نهایی را صادر کند.

وی با بیان اینکه پنج پرونده درمورد محیط بانانی که در حین انجام ماموریت مصدوم شده بودند با توجه به اینکه جزو مصادیق آیین نامه احراز جانبازی نبودند، مورد پذیرش قرار نگرفتند، گفت: یک پرونده دارای نقص مدارک بود که به محض تکمیل در جلسه آتی مطرح می شود.

مسوول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: پرونده محیط بان متوفی سعید پرهام که از سوی بنیاد شهید مورد احراز قرار نگرفته بود، دوباره مورد بررسی قرار گرفت و با رایزنی انجام شده مقرر شد در جلسه آتی این کمیته رای نهایی صادر شود.

فرخی با تاکید بر اینکه مقرر شد میزبان جلسه آتی که طی دو هفته آینده برگزار می‌شود، سازمان حفاظت محیط زیست باشد،  گفت: ۲۰ پرونده دیگر در جلسه این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.  

این نشست که این اولین بار است که کمیته مشترک دو دستگاه تشکیل شد و بررسی پرونده ها با حضور مشاور امور ایثارگران سازمان و نماینده یگان حفاظت صورت گرفت در دفتر احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیر کل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون، رییس اداره احراز و کارشناسان مربوطه و مشاور امور ایثارگران و جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان برگزار شد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان آهنگ حیات یگان حفاظت محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران محیط بان آهنگ حیات یگان حفاظت محیط زیست اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست امور ایثارگران سازمان مورد احراز قرار یگان حفاظت قرار گرفت محیط بان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، میثم سعیدی با اشاره به راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»، اظهار کرد: با ابتکار عمل سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش تا بیست و یکم تیر روز جهانی بدون پلاستیک تداوم خواهد داشت، افزود: این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آئین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه‌اندازی شده است و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پیوستن به این پویش و حتی راه‌اندازی آن با ما هم‌فکری و تبادل نظر داشتند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شعار سال جاری هفته پاک نیز به دلیل اهمیت مسئله پلاستیک‌ها و نقش بسیار مخرب آن در طبیعت، تهدید تنوع زیستی و آثار زیان بار آن در زندگی بشر، «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است و این پویش برای دستیابی هر چه سریع‌تر به هدف مهم کاهش مصرف پلاستیک راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمام بنگاه‌های اقتصادی درباره کاهش مصرف پلاستیک خاطرنشان کرد: از تمام بنگاه‌های خرد و کلان درخواست می‌کنیم تا برای حفظ سلامت عمومی جامعه مردم و مخاطبان خود را به استفاده هرچه کمتر از کیسه‌های پلاستیکی ترغیب کنند تا آینده روشن‌تری در انتظار محیط زیست کشورمان باشد.

کد خبر 746877

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت