Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:48:46 GMT

خاطره جالب کرمانی مقدم از دربی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۱۰۹

خاطره جالب کرمانی مقدم از دربی

یک پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید گلزنی در داربی از گلزنی در رقابت‌های آسیایی جذاب‌تر است.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم درباره دربی روز جمعه اظهار کرد: من فکر می‌کنم امسال پرسپولیس نسبت به استقلال شرایط خیلی بهتری دارد حتی در نفرات هم پرسپولیسی‌ها یک به یک از بازیکنان حریف بهتر هستند. این تیم با همین نفرات در لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین نتایج را گرفت و الان با روحیه بسیار خوب خودش را برای داربی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط فکر می‌کنم پرسپولیس یک عملکرد فوق‌العاده در داربی داشته باشد.

او در ادامه درباره این که حواشی دیدار برابر سپاهان چقدر روی داربی تاثیر دارد، گفت: این مساله هیچ تاثیری ندارد. بازی داربی یک بازی خاص است و هیچ گونه مسائل دیگر روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد. وقتی قرار است بازیکنان خودشان را برای بازی برابر استقلال آماده کنند همه فکر و تمرکزشان این بازی می‌شود و حتی اگر اختلافی درون تیمی وجود داشته باشد اختلافات را کنار می‌گذارند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را در بازی داشته باشند. بنابراین مطمئن باشید حاشیه‌های که درست کردند هیچ تاثیری روی پرسپولیس نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

استقلال «داور» دربی را هدف قرار داد

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه درباره نبود برخی از بازیکنان مثل کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت هم گفت: به هر حال قبل از هر بازی ممکن است بازیکنی مصدوم شود و نتواند تیم را همراهی کند. همان‌طور که گفتم پرسپولیس الان از نظر نفرات شرایط خیلی خوبی دارد و آن‌قدر بازیکن خوب و با کیفیت در اختیار دارند که بتوانند جانشین بازیکنان مصدوم شوند. دست یحیی گل‌محمدی در این زمینه خالی نیست دیگر آن زمان نیست تیم با ۱۱ یا ۱۲ بازیکن بازی کند. قطعا دیگر هواداران نباید در این زمینه نگران باشند.

وی درباره تقابل فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی هم گفت: این دو مربی جوان هستند اما باید قبول کنیم که یحیی گل‌محمدی تجربه بیش‌تری دارد که قطعا این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند. من فکر می‌کنم این بازی جذاب و تماشایی شود چرا که هر دو مربی علاقه خاصی به بازی هجومی دارند. با توجه به شرایط جدول هم قطعا پرسپولیس برای برد به میدان می‌رود. اگر الان پرسپولیس برای نباختن به میدان برود شاید شرایط خوبی که در صدر جدول دارد را از دست بدهد. قطعا این موضوع را بازیکنان و کادر فنی هم می‌دانند، بنابراین برای برد بازی می‌کنند.

کرمانی مقدم در ادامه به گلی که در سال ۱۳۶۷ به استقلال زده بود اشاره کرد و گفت: یادم می‌آید از سمت راست بازی حرکتی انجام دادم و بعد از دریبل صادق ورمزیار توپ را محکم به سمت دروازه شوت کردم اما توپ از کنار تیرک افقی دروازه تور را پاره کرده و وارد دروازه شد این در حالی است که ابتدا داور مسابقه متوجه پاره شدن تور نشد و گل را سالم اعلام کرد ما هم به واسطه گلی که به ثمر رسیده بود، خوشحالی کردیم. چند دقیقه بعد متوجه شدم کمک داور مساله را فهمیده و داور گل را مردود اعلام کرد. در هر صورت باید بگویم گل زنی در بازی‌های داربی شیرینی خاص خودش را دارد به طوری که این گل از نظر من جذاب‌تر از گل زدن در رقابت‌های آسیایی است.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه بازی هم اظهار کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده بازی شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی کرمانی مقدم دربی 95 استقلال فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است، شانس قهرمانی شاگردان اوسمار در فصل جاری لیگ برتر بیشتر از رقیب سنتی‌شان است. - اخبار ورزشی -

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: پرسپولیس پس از جدایی گل‌محمدی و به ویژه در نیم‌فصل دوم، در چند بازی گذشته خود عملکرد خوبی داشت و هرچه بازی‌ها پیش رفت پرسپولیس فرم بهتری از خود نشان داد. در بازی با ملوان هم، سرخپوشان شروع خوبی داشتند و به گل هم رسیدند. من با توجه به بازی‌های گذشته فکر می‌کردم پرسپولیس راحت‌تر بازی خواهد کرد، اما ملوان اجازه این کار را نداد و شاگردان تارتار در دقایق پایانی نیمه دوم کاملاً روی بازی سوار بوده و پرسپولیس را تحت فشار گذاشته بودند.

توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!

 

وی ادامه داد: اوسمار هم در نیمه دوم با توجه به بازیکنانی که روی نیمکت داشت، در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرد، اما بازیکنان جدیدی که به زمین آمدند نتوانستند تغییری به وجود بیاورند و فشار ملوان روی تیم تا پایان بازی ادامه داشت. در چند بازی گذشته، تیمی مانند ملوان نتوانسته بود به پرسپولیس فشار وارد کند و هواداران در دقایق پایانی با استرس زیادی بازی را نگاه می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «چرا در نیمه دوم بازیکنان تعویضی نتوانستند تیم را از زیر فشار خارج کنند؟»، تصریح کرد: مصدومیت ارونوف در این موضوع تأثیرگذار بود، البته به نظر من بیرون رفتن ترابی هم باعث شد که بار هجومی پرسپولیس کاهش پیدا کند و ملوان با خیال راحت‌تری به دروازه پرسپولیس نزدیک شود. شاگردان تارتار بازی‌های خوبی را انجام دادند و مقابل پرسپولیس هم نمی‌خواستند بازنده باشند.

آشوبی در واکنش به بیانیه‌‌هایی که سرخابی‌ها پس از بازی‌های این هفته‌شان منتشر کردند، خاطر نشان کرد: هواداران دو تیم مخالف این اعتراضات و بیانیه‌ها هستند. به عقیده من فدراسیون فوتبال باید حضور بیشتری داشته باشد. ما در هفته‌های گذشته می‌یبنیم که اشتباهات داوری چقدر زیاد شده است و همه تیم‌ها از این موضوع متضرر شدند. مسئولان فدراسیون باید هرچه سریع‌تر VAR را بیاورند تا بلکه اعتراضات کاهش پیدا کند. قطعاً این اتفاقات و بیانیه‌نویسی‌ها به سود فوتبال ما نخواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «در پایان فصل چه تیمی قهرمان می‌شود؟»، گفت: به نظر من با توجه به نتایجی که در چند هفته گذشته رقم خورده، رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است، اما من دلایلی دارم که شانس قهرمانی سرخپوشان را بیشتر می‌کند. شاگردان نکونام در حال حاضر در صدر جدول هستند، اما اختلافات و حاشیه‌هایی که در این تیم وجود دارد و فاصله‌ای که بین کادر فنی و بازیکنان با مدیریت باشگاه افتاده است باعث می‌شود تا هر لحظه منتظر خارج شدن این تیم از مسیرش باشیم، اما پرسپولیس آرامش دارد و فوتبالی که این تیم ارائه می‌کند متفاوت از سایر تیم‌هاست. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قطعاً با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، اما فارغ از این مسائل می‌خواهند که قهرمان شوند، شرایطی که در استقلال نمی‌بینیم.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • واکنش هنرمندانه شاعر کرمانی به اقدام سپاه در اسرائیل / لبخند طهرانی‌مقدم را ببینید
  • واکنش هنرمندانه شاعر کرمانی به اقدام سپاه در اسراییل / لبخند طهرانی‌مقدم را ببینید
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • پیشکسوت پرسپولیس: تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد