Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:12:46 GMT

استقرار ۲۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در شهر اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۱۱۶

استقرار ۲۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در شهر اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از استقرار ۲۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر و میادین این شهرستان خبر داد.

بهنام لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این تعداد ۳۵ صندوق جمع آوری فطریه نیز برای شهرهای آجین و پالیز و دهستان های بزرگ شهرستان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال گذشته توسط پایگاه های جمع آوری زکات فطریه شهری و روستایی شهرستان در عید فطر افزون بر ۱۳۰ میلیون تومان جمع آوری شد، تصریح کرد: با توجه به واحد بودن شماره حساب نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان برای جمع آوری زکات فطریه همشهریان اسدآبادی می توانند  زکات فطریه عام خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۶۴، زکات فطریه سادات را به حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۰۴۴، کفاره غیرعمد را به‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۳۱۱ و کفاره عمد را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۸۷ پرداخت کنند.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه در شرایط قرمز کرونایی شهرستان نماز عید فطر شهرستان در چند نقطه با رعایت پروتکل ها و در فضای باز با جمعیت محدود برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه محوری نماز عید فطر در محل میدان امام(ره) به امامت امام جمعه شهر حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد رأس ساعت ۷ تا ۷:۳۰ دقیقه صبح اقامه خواهد شد.
حسینعلی کارگر، شهرک فرهنگیان، شهرک یادگار امام(سیداحمد)، شهرک شهید قندی، محله محمودبیگی، مسجد امام حسین(ع) بلوار جانبازان و مسجد امیرالمؤمنین(ع) پشت بیمارستان را از دیگر  نقاط درنظر گرفته شده برای برپایی نماز عید سعید فطر در محوطه باز این محلات شهرستان برشمرد و گفت: از نمازگزاران درخواست می شود ضمن به همراه داشتن مهر، سجاده و زیرانداز شخصی موارد استفاده از ماسک، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها زکات فطریه نماز عيد فطر كميته امداد سازمان تبلیغات اسلامی بهزيستي پروتکل های بهداشتی کروناویروس زکات فطریه جمع آوری نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم