Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور فدراسیون فوتبال، انتخابات هیات فوتبال استان مازندران که قرار بود یکشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار شود و انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که موعد برگزاری اش هفته آینده اعلام شده بود، به تعویق افتاد.

به گزارش طرفداری، انتخابات هیات فوتبال استان های مازندران و زنجان به دستور عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، به زمانی نامشخص موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال استان مازندران در حال حاضر بر عهده غلامرضا بهروان است. البته بهروان برای دوره بعدی انتخابات نامزد نشده بود و قصد داشت پس از برگزاری انتخابات و تحویل هیات فوتبال استان به رییس جدید، کناره گیری کند. فریدون اصفهانیان نیز ریاست هیات فوتبال استان زنجان را عهده دار است.

هنوز علت به تعویق افتادن زمان انتخابات هیات فوتبال این دو استان مشخص نیست اما شنیده ها حاکی از آن دارد این تعویق، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات هیات فوتبال هیات فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

دستور بررسی فوری اتفاقات مسابقات کشتی نونهالان صادر شد.

طرفداری | مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.

این دستور پس از آن صادر شد که در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران، شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ و تاسف‌بار بودیم. در این حادثه، مربیان یکی از تیم‌ها با سلاح سرد (چاقو) به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند که واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در ابلاغ خود، ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و موشکافانه این اتفاق، خواستار ارائه گزارشی جامع و مستند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شده است. در این گزارش باید ضمن تشریح کامل جزئیات حادثه، نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است