Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس درباره بلاتکلیفی قیمت نان در استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است مردم شاهد قیمت‌های متفاوت نان در نانواهای مختلف باشند که این امر موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه نان قوت مصرفی غالب مردم به خصوص مردم کم بضاعت بوده لذا نظارت بر کیفیت و قیمت آن امری ضروری و واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اینکه نانواها مطابق قیمت مصوب سال ۹۸ عمل نمی‌کنند و هیچ نهادی با این تخلف برخورد نمی‌کند جای تعجب است لذا مسؤولان باید برای جلوگیری از هرج و مرج و سوءاستفاده عده‌ای، تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

خضریان بیان کرد: ادعای مطرح شده از جانب نانواها مبنی بر افزایش هزینه‌های اولیه را یک مسؤول و نهادی باید مورد بررسی قرار دهد که حقوق نانواها تضییع نشود و به همان مقداری که افزایش هزینه داشته‌اند بتوانند از حقوق خود بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه نان جزء قوت غالب طبقات ضعیف است، گفت: در کنار حقوق تولیدکنندگان، حقوق مصرف کننده و طبقات ضعیف بسیار مهم است و باید مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد، باید از حقوق مصرف کننده دفاع کنیم و اجازه ندهیم حقی از آن‌ها ضایع شود.

خدا مردم را از شر مسؤولان بی‌مسؤولیت خلاص کند

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: یک نفر باید مسؤولیت کار را بر عهده بگیرد، از یک طرف ستاد تنظیم بازار کشور می‌گوید تعیین نرخ نان در دست استانداری است از طرف دیگر استانداری گردن نمی‌گیرد و عملاً معیشت مردم را پاسکاری می‌کنند این نشان از بی‌مسؤولیتی در انجام مسؤولیت‌ها است که خود عامل ایجاد بی‌انضباطی در بازار و بلاتکلیفی قیمت نان است.

خضریان با اشاره به اینکه با بحران بی‌مسؤولیتی مواجه هستیم، بیان کرد: مسؤولان ما یاد گرفته‌اند برای حل یک بحران اصلاً هیچ تصمیمی نگیرند و با پاسکاری موضوع به هم دیگر، حق مردم را ضایع کنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در دوره بی‌دولتی در استان تهران به سر می‌بریم، خاطر نشان کرد: با مسؤولان ذی‌ربط امنیتی، انتظامی و نظارتی در سطح استان پیگیری‌هایی دارد انجام می‌شود که مجلس هم بتواند از ظرفیت خودش در مورد نظارت بر عملکرد مسؤولان استفاده کند تا جلوی این بی‌تصمیمی و بی‌دولتی را که به مردم آسیب می‌زند، گرفته همچنین با متخلفان در سطوح مختلف برخورد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۷۸/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس بلاتکلیفی قیمت نان نماینده مردم تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • فیلمی دیده نشده از بازار تهران در دوره قاجار؛ صدای مردم در ۱۲۰ سال پیش را بشنوید!
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است