Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:31:53 GMT

عیددیدنی بازیگر «نون .خ»

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۶۵۰

عیددیدنی بازیگر «نون .خ»

به مناسبت عید سعید فطر، صبا شرافتی بازیگر نقش «روناک» مهمان برنامه شاد «شکرانه» از شبکه کردی سحر می شود.

به گزارش برنا، «شکرانه» به مناسبت جشن عید سعید فطر با حضور صبا شرافتی بازیگر نقش «روناک» در سریال «نون.خ» و ... ویژه برنامه شاد و مفرحی را در خانه های مخاطبان کرد زبان در شبکه سحر برگزار می کند.

اسعد خوشگوار، تهیه کننده «شکرانه» با اشاره به پخش این ویژه برنامه در چهار شب متوالی گفت: به شکرانه انجام عبادات الهی و تمرین بندگی در ضیافت الهی که به اتمام می رسد، ویژه برنامه ی مفرحی برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر تدارک دیده ایم که با پخش آن از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت به استقبال عید فطر، جشن بزرگ مسلمانان خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشگوار افزود: در اولین برنامه «شکرانه» از صهبا شرافتی، بازیگر نقش روناک در سریال پر طرفدار «نون خ» در میان کرد زبانان دعوت شده است و ضمن بررسی تاریخچه فعالیت هنری وی در خصوص نقشش در این مجموعه و بازتاب آن در میان مخاطبان، گفت و گوی صمیمانه ای انجام خواهد شد.

تهیه کننده «شکرانه» همچنین از دعوت، آرمانده خواننده کرمانشاهی، مداح اسلامی از اربیل و فواد پیشوا، خواننده پیشکسوت کردزبان و اجرای ترانه های شاد و مرتبط با مناسبت عید فطر در سه برنامه دیگر «شکرانه» خبر داد و در خصوص معرفی بخش های دیگر برنامه گفت: ارتباط اسکایپی با خانواده های کردزبان از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان، پخش گزارش از کردستان عراق و نیز شهرهای مختلف کردنشین ایران در خصوص چگونگی برگزاری مراسم عید فطر در شرایط محدودیت های کرونایی، اجرای مسابقه دارت و یا سوال و جواب به صورت معکوس در قالب طنز با مهمانان برنامه از جمله آیتم های این برنامه است که فضای طنز و سرگرم کننده دارد.

«شکرانه» با اجرای آزاد ابراهیمی و شایسته ابراهیمی، از امشب 22 اردیبهشت تا 25 اردیبشهت هر شب ساعت 22 به مدت 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسلمانان خانواده جامعه کردستان عراق ایران عید فطر ایران جامعه خانواده عید فطر کردستان عراق مسلمانان بازیگر کارگردان تهیه کننده رمضان روناک شبکه سحر نون خ بازیگر تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه وعده صادق

دراین ویژه برنامه درباره عملیات وعده صادق توضیحات دقیق داده شده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070423 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • ببینید | ویژه برنامه وعده صادق
  • ویژه برنامه وعده صادق
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود