Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@21:05:41 GMT

افزایش ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۷۲۸

افزایش ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت.

 ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۴ هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید.

همچنین ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسیده است.

/ خبرگزاری صداو سیما

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضا و رشد شاخص در بازار بودیم، اما امروز عرضه بر تقاضا برتری پیدا کرد و اکثر نماد‌های شاخص ساز در منفی کار خود را به پایان رساندند. این اصلاح موقت فرصت مناسبی برای توجه به سهام جا مانده و خودنمایی مجدد بازیگر محور‌ها است.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: شایعه‌ای جدید در مورد واگذاری سهام تودلی خودروسازان دوباره به گوش می‌رسد که رنج‌های مثبت و استقبال از این صنعت را به همراه داشت. 

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۹۴۵۸ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۵۰۳۳ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. همچنین بازار ۵۲ میلیارد تومان ورود پول حقیقی را تجربه کرد. در پایان معاملات امروز تعداد ۳۶۸ نماد (۴۷ درصد) در مثبت و ۴۱۴ نماد (۵۳ درصد) در منفی به کار خود پایان دادند. پس از گذشت از سقف قبلی، بازار به تعادل رسیده و می‌توان همچنان به امید جبران جاماندگی بازار روی سهم‌های بازار سهامداری کرد.

او در نهایت بیان کرد: شاخص کل با بیش از ۱۳۴۰۰ واحد کاهش رو به رو شد و به سطح ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. این در حالی بود که شاخص هم‌وزن که نشان دهنده وضعیت کلی نماد‌های کوچک و متوسط است بارشد ۱۳۲۱ واحدی همراه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید