Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:41:14 GMT

صالحی به لیگ والیبال لهستان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۷۶۶

صالحی به لیگ والیبال لهستان پیوست

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام رسمی باشگاه والیبال اولیشتن لهستان میثم صالحی فصل آینده در "پلاس لیگا" توپ خواهد زد.

میثم صالحی ۲۳ ساله با قد ۱۹۸سانتی متر سال گذشته در شهرداری ارومیه بازی می‌کرد و عملکرد خوبی در این تیم داشت و جواز حضور در اردوی تیم ملی والیبال ایران را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی فصل گذشته با شهرداری ارومیه نایب قهرمان لیگ والیبال ایران شد.

میثم صالحی ملی‌پوش والیبال ایران با قراردادی دو ساله به این تیم لهستانی پیوسته است.

صالحی در مورد پیوستن به تیم والیبال اولیشتن گفت: با سید محمد موسوی که سابقه بازی در اولیشتن را دارد مشورت کردم و او درباره باشگاه و شهر اولیشتن چیز‌های زیادی به من گفت. من برای نشان دادن بهترین کیفیت خود تلاش خواهم کرد. من از ارومیه، شهر والیبال خیز ایران می‌آیم. در آنجا برای هر توپ می‌جنگیم. امیدوارم در لهستان همان فصل عالی در شهرداری ارومیه را داشته باشم.

سال گذشته تیم اولیشتن توانست در جایگاه دهم لیگ لهستان قرار بگیرد. این تیم در مرحله پلی آف پلاس لیگا شکست خورد و نتوانست مقام نهم این رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید

۴ بازیکن در صف انتظار تیم ملی والیبال / بازگشت به اردو بعد از لیگ ملت‌ها یا حذف از تیم ملی والیبال!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لژیونرهای والیبال ایران دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

فرماندار شهرستان ارومیه امروز در اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب این شهرستان عفاف و حجاب را از مبانی اسلام توصیف کرد و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، توجه به سبک زندگی خانواده محور، شبکه سازی و ایجاد شبکه‌های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین موضوع عفاف و حجاب و لزوم یوست فرهنگی در ارایه برنامه‌های اجتماعی و عمومی را ضروری دانست.

غلامحسین عماری افزود: دشمنان نظام و فرصت طلبان در تلاشند، از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند پس باید ضمن توجه در این گونه اقدامات ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده نمایند چرا که آنهادنبال رواج بی بند وباری هستند. 

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو اشاره کرد و امید وایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و اضافه کرد: یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم می‌باشد و قطعا در هر کاری که مردم وارد شوند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

فرماندار شهرستان ارومیه همچنین با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت: در سال جدید امور فرهنگی از اولویت‌های اصلی و دغدغه ما و همه مسئولین شهر،  خواهد بود.

در این جلسه اعضای حاضر نیز با بیان نکات برجسته اقدامات ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در سال گذشته به بیان پیشنهادات خود برای اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان ارومیه پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد
  • آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم
  • رونمایی از ماشین امتیازگیری جدید والیبال ایران