Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@23:51:15 GMT

پنالتی‌زن استقلال در دربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۷۸۶

پنالتی‌زن استقلال در دربی مشخص شد

خبرورزشی – در آخرین بازی آسیایی استقلال مقابل الشرطه عراق شیخ دیاباته تک گل سه امتیازی و حساس تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما بعد از آن یک پنالتی دیگر را هدر داد.

در مورد دیاباته این طور عنوان شد که دروازه بان عراقی کاملاً دست او را خواند و متوجه شد که چگونه پنالتی می زند. در همین راستا شنیدیم اگر استقلال در دربی جمعه صاحب ضربه پنالتی شود،به احتمال فراوان وریا غفوری پشت توپ قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کاپیتان استقلال هم پنالتی های زیادی را هدر داده اما به هر حال اعتماد به نفس لازم را دارد واز سابقه گلزنی به پرسپولیس هم در یکی از دربی‌های تهران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم فرهاد؛ تغییر خط دفاعی استقلال برای مهار دو ستاره پرسپولیس

اگر استقلال در بازی با پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود، گزینه‌های اصلی زدن ضربه غفوری و دیاباته هستند و البته شانس کمی را هم باید برای ارسلان‌ مطهری در نظر گرفت ولی به نظر می‌رسد در میان این سه بازیکن باز هم شانس وریا بیشتر از دو نفر دیگر باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال دربی شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است

به گزارش ورزش سه پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد درباره شرایط این تیم و حضورش در کورس قهرمانی  لیگ برتر با استقلال گفت:هر چقدر که به پایان فصل نزدیک می شویم حساسیت‌ها  بیشتر می‌شود و به اوج می رسد مخصوصا برای استقلال و پرسپولیس که در صدر جدول هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و پا به پای هم تا الان آمده اند.البته خب انتظار من از تیم های تراکتور و سپاهان در این فصل خیلی بیشتر از اینها بود .به هر حال آنها از گردونه رقابت برای قهرمانی تا حدی کنار رفته و شانس شان کمرنگ تر شده ولی باز هم باید تا آخر فصل خوب ادامه بدهند.استقلال و پرسپولیس هم از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتند اما اینطور که شنیدیم مثل اینکه واگذار شدند و ان شاء الله که شرایط شان مناسب تر و بهتر شود.هر تیمی هم شرایطش مناسب باشد و از وضعیتی که وجود دارد بهتر استفاده کنند قهرمان خواهند شد.

رافت درباره واگذاری سهام دو باشگاه گفت: من همیشه گفته‌ام استقلال و پرسپولیس چیزی از خودشان ندارند و به نظرم تنها امیدی که آنها دارند وجود هواداران بی شمار است وگرنه از نظر مالی هر دو باشگاه ورشکسته هستند چون نه استادیوم دارند نه امکانات و این هواداران هستند که باشگاه را حفظ کرده اند.امیدوارم این اتفاقی که افتاده برای هر دو باشگاه باعث تحول و پیشرفت آنها شود و یک مدیریت بسیار خوب داشته باشند و بتوانند شرایط شان را برای سال‌های بعد بهتر کنند.

مهاجم سابق سرخ ها درباره عوامل موفقیت این تیم که می توانند تاثیرگذار باشند گفت: پرسپولیس چندین سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارد .کادر فنی و مدیریت خوبی هم دارد و این در چند سال اخیر ثابت شده . مربیان بسیار خوبی هم آمدند و رفتند و قهرمانی آوردند.در کل فکر می کنم پرسپولیس امسال نیمکت بسیار خوبی نسبت به استقلال دارد.

رافت در پایان گفت: شش بازی حساس باقی مانده که باید دید با توجه به سیاست مربیان و بازیکنان این چلنج و رقابتی که وجود دارد  را تا کجا پیش خواهند برد . من امیدوارم هر چه هست باشگاهی موفق شود که حقش  قهرمانی است.از این بیانه نویسی‎ها و داستان‌ها هم مردم خسته شده اند.به نظرم کیفیت فنی دو باشگاه خیلی بیشتر از این چیزهایی که  در فضای مجازی دیده می‌شود ارزش دارد و به نظرم باید به هر دو باشگاه به هم احترام بگذارند و در فضایی آرام رقابت کنند و  در نهایت هر تیمی حقش باشد قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست