Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@22:36:59 GMT

توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در محلات کم برخوردار تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۸۲۹

توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در محلات کم برخوردار تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با ۵ میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی درباره اقلام توزیع شده اضافه کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095509 برچسب‌ها بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام بسته پروتئینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام بسته پروتئینی بسته پروتئینی بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)



منبع:پیج motiveetalk

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم) سنتور نوازی دختر جوان که صداپیشه جناب خان را مجذوب کرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول