Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته های اخیر رسانه های زیادی گزارش کردند که باشگاه بایرن در اندیشه فروش احتمالی روبرت لواندوفسکی و جایگزینی او با خرید هالند از دورتموند است.

این منابع دلیل آوردند که سن گلزن لهستانی در حال افزایش است. از طرفی بایرن با وی تا ۲ سال دیگر قرارداد دارد و به جهت آینده نگری، می خواهد وی را واگذار کند و بعد سراغ مهاجم ۲۰ ساله نروژی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این موضوع «اولیور کان» دروازه بان اسطوره ای پیشین مونیخی ها و عضو هیات مدیره باشگاه واکنش نشان داد.

کان که در پایان سال جاری میلادی جای کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه را می گیرد، به هفته نامه اشپورت بیلد گفت:روبرت لواندوفسکی هنوز ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد. در توانایی اش هم جای تردیدی نیست. او اکنون رکورد ۳۹ گل زده در بوندس لیگا را دارد. خود همین دلیلی است که ما به هالند فکر نمی کنیم.

وی افزود:خوشحالیم که روبرت را در شرایط آمادگی عالی در اختیارداریم. او می تواند درهمین حد چندین سال دیگر با موفقیت برای ما بازی کند.

همچنین مدیر ۵۱ ساله مونیخی تاکید کرد که از نظر اقتصادی امکان خرید هالند برای بایرن وجود ندارد.

کان اظهار داشت:ببخشید که می گویم. هرکسی که در این مورد حرف می زند، خوب اوضاع و احوال را درک نکرده است. یک بسته پیشنهادی که گفته می شود بیش از ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود، برای بایرن مونیخ قابل انجام نیست.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ لواندوفسکی بایرن کان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم

ربات هایی که در اداره پست مورد استفاده قرار می گیرند می تواند ۲۰۰ هزار بسته پستی را در روز مرتب کند.  یک  شرکت چینی با استخدام این ربات ها هزینه نیروی کار را به نصف کاهش داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!