Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@15:46:05 GMT

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۱۳۶

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی‌پلاس

با پیشرفت و رشد بازی­ها و نرم­افزارهای تخصصی، نیاز به سخت­افزارهای قدرتمند، بیش از پیش احساس می­شود و در تمام دنیا، کمپانی­های مطرح تلاش می‌کنند همگام با این تغییرات به پیش بروند و با نگاهی به آینده و تحولات این حوزه، محصولات خود را تولید نمایند.

یکی از سخت­افزارهایی که باعث انعکاس کیفیت بازی­ها و نرم­افزارهای مختلف می­شود مانیتور است در واقع یک مانیتور دروازه ورود به کالبد کامپیوتر است و ما از این طریق، با یکی از مهمترین حواسمان (بینایی) اطلاعات تصویری را دریافت می­کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی­پلاس مدتی­ست با نگاهی به نیاز داخلی، پیشرفت­های جهانی و به روز شدن بازی­ها و نرم­افزارهای مهم از لحاظ گرافیکی، در زمینه تولید مانیتورهای گیمینگ بصورت جدی فعالیت دارد. با در نظرگرفتن بازخورد مشتریان و استقبال مخاطبان از این محصولات، می توان به این نتیجه رسید که جی­پلاس توانسته است نیاز تخصصی مشتریانش را برطرف نماید و به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت، در نردبان انتخاب آنها در جایگاه بالایی قرار بگیرد.

مانیتور گیمینگ جی‌پلاس با صفحه نمایش منحنی 32 اینچ و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع ‏ 1 میلی‌ثانیه‌ای؛ با از بین بردن تاری ناشی از موشن، اوج لذت بازی را برای شما فراهم می‌کند. این نمایشگر، هم از لحاظ تکنولوژی و تنوع رنگی بالا و هم از لحاظ طراحی و زیبایی، حرف­های زیادی برای گفتن دارد و تجربه بازی روان و بی‌نقصی با سرعت بالای تازه‌سازی صفحه که تا 165 هرتز می‌رسد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاهی به مشخصات این محصول، نوید ورود یک نمایشگر حرفه­ای را به بازار می‌دهد که می‌تواند به انتخاب اول بسیاری از متخصصان و گیمرها تبدیل شود.

صفحه نمایش منحنی 32 اینچ رزولوشن 1440*2560 با قدرت نمایش 16.7 میلیون رنگ نرخ تازه ­سازی 165Hz مدت زمان پاسخگویی 1 میلی­ثانیه دارای امکان سری کردن مانیتورها دارای ویژگی همگام­سازی

با صفحه نمایش بزرگ مانیتور گیمینگ 32 اینچ جی­پلاس دنیای گسترده­ای پیش روی شما قرار می گیرد که هر لحظه شما را شگفت­زده می­کند و احساسی سراسر هیجان را برای شما ارمغان می­آورد. این محصولات هم­اکنون در فروشگاه های معتبر در سراسر ایران و همچنین فروشگاه­های آنلاین در دسترس قرار دارد و شما می توانید به راحتی به تجربه خوشایند این مانیتورها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این با توجه به اینکه گلدیران، پشتوانه گارانتی جی­پلاس است با خیالی آسوده و مطمئن، انتخاب شما رقم خواهد خورد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان مانیتور گیمینگ رپرتاژ آگهی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان جی پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه مشعل المپیک در باغ تویلری مقابل موزه لوور در طول بازی‌های پاریس در ماه‌های جولای و آگوست روشن می‌شود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که تصمیم برای قرار دادن مشعل المپیک در کانون توریستی در مرکز شهر چند هفته پیش گرفته شده است. 

تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم به عنوان اولین انتخاب مطرح شد.

این منبع عنوان کرد: گمانه زنی‌ها مبنی بر قرار گرفتن مشعل بر روی برج ایفل وجود داشت، در حالی که کمیته برگزاری بازی‌های پاریس در نظر داشت آن را در حیاط موزه لوور بزرگترین موزه جهان قرار دهد. 

نیرو‌های امنیتی به طور شبانه روزی در حال انجام وظیفه برای محافظت از مشعل هستند و عموم مردم به لطف مسیر‌های پیاده روی در اطراف باغ می‌توانند این مشعل را ببینند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • چگونه لپ تاپ گیمینگ خود را خنک نگه داریم؟
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • مانیتور گیمینگ جدید Asus چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند