Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:28:18 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۲۳۹

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کبودراهنگ

مجید گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و کشف جرایم به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی و اجرایی در دستور کار پلیس شهرستان کبودراهنگ قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا طی ۲۴ ساعت گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی در راستای اجرای طرح های جامع منطقه ای، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف جرم با استفاده از ظرفیت و توانایی یگان های عملیاتی و اجرایی به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کبودراهنگ افزود: در این طرح اولویت‌بندی جرایم و اشرافیت اطلاعاتی توسط یگان‌های مجری طرح مد نظر قرار گرفت که از مهمترین دستاوردهای این طرح می‌توان دستگیری دو خرده‌فروش مواد مخدر، یک سارق پلاک موتورسیکلت، یک سارق خودرو، چهار سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم و کابل برق و یک سارق ادوات کشاورزی و کشف یک عدد پلاک موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه خودرو سرقتی، ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مقادیری مواد مخدر و ۱۵ عدد انواع شیرآلات و لوازم کشاورزی اشاره کرد.

وی با تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران و با اشاره به این که اجرای طرح‌های انتظامی و پیشگیرانه پلیس به صورت مستمر و در مقاطع زمانی و مکانی مختلف در ایام ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست نسبت به وقایع و اتفاقات پیرامونی و محیطی خود بی تفاوت نباشند و همواره موضوع مشارکت در تولید امنیت را مد نظر داشته باشند.

گلی کلیدی‌ترین عنصر امنیت‌ساز در جامعه و اساسی‌ترین ظرفیت توانمندساز پلیس در تولید امنیت را عنصر مشارکت‌های مردمی دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی مواد مخدر دستگیری همدان فرمانده انتظامی کبودراهنگ مجيد گلی اجرای طرح یک سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا

سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان، شش معتاد متجاهر و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر طی دو روز جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر برای افزایش احساس امنیت به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد و در این راستا شش معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف یک کیلو و ۶۵۱ گرم انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح اشاره و از همکاری صمیمانه آن‌ها قدردانی کرد و افزود: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهند داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 747350

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور