Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید بر انجام انتخابات 6 فدراسیون ورزشی که موعد چهار ساله آنها به اتمام رسیده از برگزاری مجامع سالیانه آنها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش برنا، علیرضا خسروی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در موعد مقرر را مورد توجه قرار داد و گفت: انتخابات سه فدراسیون شطرنج، دوچرخه سواری و ورزش زورخانه ای و پهلوانی خردادماه و انتخابات فدراسیون های اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک هم در تیرماه برگزار می شود و هر 6 فدراسیون تعیین تکلیف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها اهمیت مجامع سالیانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مجامع عمومی سالیانه فدراسیون ها در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای انجام آن تحقق یافته و از شنبه 25 اردیبهشت ماه مجامع سالیانه را آغاز می کنیم و تا پایان تیرماه و قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم به پایان می رسانیم.

وی ادامه داد: مجامع سالیانه با هدف حسابرسی، گزارش بازرسی و خزانه دار فدراسیون از سال 99 و تصویب تقویم سال 1400 برگزار خواهد شد و 6 فدراسیونی که قرار است مجامع آنها تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آنها هم برگزار می شود.

علیرضا خسروی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است هدف ما حضور پرشور مردم پای صندوق های رای است و در این بین به فدراسیون ها ابلاغ کردیم که از تمامی ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان خود که از گروه های مرجع در جامعه محسوب می شوند، ضمن حضور در انتخابات مردم را هم مثل گذشته برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان علیرضا خسروی مجامع سالیانه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران

سید محمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با تلاش همکاران ما در واحد حفاظت و بهره‌برداری منابع آب زیرزمینی، ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار شدند و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

او با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان طی سال گذشته اقدامات متعددی توسط همکاران ما در مدیریت منابع آب شهرستان‌ها انجام شد که نصب ۱۶۲ کنتور حجمی یکی از این اقدامات است.

موسوی گفت: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد. ۱۹۱ چاه دارای مجوز حفر نیز در مازندران تعیین تکلیف شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست و قطعا تدابیر و ضوابطی در این زمینه لحاظ شده است. به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.

موسوی افزود: در همین زمینه طی سال گذشته جلوگیری از اضافه برداشت در ۲۳۹ چاه صورت گرفت که به پیشگیری از برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب از منابع آبی زیرزمینی استان شد. ۴۲ مورد پیشگیری از حفاری غیرمجاز هم در استان داشتیم.

او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که اسفند پارسال به منظور رفع مشکل کشاورزان منطقه پیش از آغاز فصل کشت به صورت ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف