Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:23:47 GMT

سید حسن خمینی: کودکان مظلوم افغان قربانیان تحجر دینی هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۲۶۸

سید حسن خمینی: کودکان مظلوم افغان قربانیان تحجر دینی هستند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی در استوری صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «کودکان مظلوم افغان قربانیان بی گناه «تحجر دینی» و «حضور نامبارک بیگانگان» هستند. به خانواده های آنها تسلیت می گویم و برای آنها آرزوی صبر دارم.»

تروریست‌ها روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری افغانستان پس از این انفجار طالبان را مسئول این انفجار دانست و اعلام کرد این گروه در ادامه جنایت های خود عصر روز شنبه با انجام حمله تروریستی در دروازه ورودی مدرسه دخترانه سید الشهدا در منطقه دشت برچی شهر کابل تعدادی از دانش آموزان را شهید و مجروح کرد.

برچسب‌ها شهرستان ری طالبان سید حسن خمینی حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری طالبان سید حسن خمینی شهرستان ری طالبان سید حسن خمینی حرم امام خمینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفته است که سفر اخیر دیپلمات‌ها و هیأت‌های خارجی به کابل نشان‌دهنده‌ آن است که این گروه به سطح گسترده پذیرفته‌ شده و منزوی نیست.

مجاهد در پیامی در ایکس نوشته است که در این اواخر کابل شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیأت‌های خارجی است.

او افزوده است که از این میان، دیدار معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیأت همراه‌اش و همچنین دیپلمات‌های کشورهای روسیه، مالزی، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقام‌های طالبان قابل توجه است.

سخنگوی طالبان گفته است: «برداشت بعضی‌ها که افغانستان دیگر منزوی و اقتصادش در حال خراب‌شدن است و مناسبات آن با کشورها تأمین شده نمی‌تواند، این همه نادرست ثابت شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم