Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ارائه خدمات بانک سینا به دلیل انجام عملیات به روزرسانی نسخه سامانه متمرکز، با قطعی موقت همراه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، به منظور انجام عملیات به روزرسانی نسخه سامانه متمرکز، ارائه تمامی خدمات این بانک از ساعت 00:00 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه جاری به مدت 6 ساعت قطع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور لازم است کلیه مشتریان و دارندگان کارت های بانک سینا، قبل یا بعد از زمان مذکور نسبت به انجام خدمات بانکی مورد نیاز خود اقدام نمایند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا صبح امروز، گفت: 50 هزار و 959 مورد نسخه سرپایی و 5 هزار و 84 نسخه بستری در سطح داروخانه‌ها به ثبت رسیده است.

«یوسف زمانی» با بیان اینکه در این ایام تشدید ارزیابی و نظارت بر داروخانه‌ها و سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی توسط تمامی کارشناسان حوزه این معاونت صورت می‌گیرد، افزود: 79 مورد بازرسی و 57 مورد نمونه‌برداری از داروخانه‌ها و مواد غذایی و آشامیدنی صورت گرفته که شامل ثبت و گزارش مشاهده هرگونه عدم انطباق فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در سطح عرضه و مصرف، پیگیری و انجام اقدامات قانونی موارد تخلف احتمالی، رسیدگی به شکایات مردمی مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه به صورت مستمر در ایام نوروز در سراسر استان صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،  زمانی به اهمیت پاسخگویی به مسائل دارویی در این ایام نیز اشاره و تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون، هزار و 102 مورد پاسخگویی به مسائل دارویی در سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۷۰۰ پارکنیگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز