Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه با حضور در روستا‌های دورافتاده زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان، ضمن بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی در دست ساخت توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه، بسته‌های معیشتی کمک‌های مؤمنانه را تقدیم مردم این روستا‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر سردار تنگسیری ضمن حضور در روستا‌ها و دیدار با مردم این منطقه در جمع آنان اظهار کرد: افتخار می‌کنم امروز بعنوان سرباز ولایت در جمع شما مردم ولایت مدار و دوست داشتنی حضور یافتم و از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره‌های معنوی کسب نمایم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری توصیف و تصریح کرد:ایشان افزود: تلاش کردیم تا این شهرک مسکونی جدید الاحداث که مزین بنام شهید والامقام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده و به بهره برداری برسد و مقداری از مشکلات و سختی‌های مردم کاسته شود.

دریادار تنگسیری در ادامه تصریح کرد: در بازدید از این پروژه مسکونی و پروژه‌های عمرانی دیگر روند رو به رشد مشاهده شد و ان شاءالله با تلاش شبانه روزی جهادگران مخلص مهندسی نیروی دریایی سپاه انتظار می‌رود تا قبل از سالروز شهادت حاج قاسم عزیز برای بهره برداری آماده و به مردم عزیز این روستا‌ها واگذار شود.

دریادار تنگسیری در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مسئولین استانی و خیرین در اجرای این پروژه گفت: خدمت به مردم عزیز و ولایتمدار وظیفه شرعی ما است و افتخار می‌کنیم خادم مردم باشیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع محرومیت‌ها هم بنا بر تحقق لبیک فرمانده محترم کل سپاه محضر امام امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر مردمی بودن سپاه، با مردم خواهیم ماند و شبانه روز برای ایجاد عمران و آبادانی نقاط کمتر توسعه یافته تلاش خواهیم کرد.

در این بازدید جاده جدیدالاحداث روستای گزان بزین به طول ۱۷ کیلومتر به شهرک شهید سلیمانی مورد بهره برداری قرار گرفت؛ همچنین بسته‌های کمک مومنانه نیز به اهالی روستا تقدیم شد.

گفتنی است؛ با بهره برداری از این جاده، مسیر شهرک شهید سلیمانی به مرکز شهرستان سیریک به میزان ۴۰ کیلومتر نزدیک‌تر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار تنگسیری نیروی دریایی سپاه بهره برداری روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت ۱۰۰ درصد روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند. - اخبار استانها -

علیرضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت 100 درصد روستاهای جنوب استان سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان جلب رضایت مردم و کاهش محرومیت را از جمله شاخص‌های مد نظر در تعریف اجرای پروژه‌ها دانست و افزود:  کاهش زمان اجرای پروژه‌ها، افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های بهره‌برداری سایر شاخص‌های مورد نظر در تعریف و اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها است.

وی افزود: طرح‌های مهمی برای نقاط روستایی سیستان و بلوچستان مطالعه و تصویب شده است که از جمله آن می‌توان به طرح ملی جهاد آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

قاسمی ادامه داد: در طول فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع برای 220 روستای فاقد تأسیسات با جمعیت حدود 90 هزار نفر  اجرا شده است.

وی شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی را در حال حاضر 72.6 درصد اعلام و گفت: با تکمیل طرح جهاد آبرسانی این شاخص به بالای 95 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال‌ گذشته 90 روستا با جمعیت 37 هزار و 583 نفر از آب شرب بهره‌مند شدند که بخش اعظم این روستاها در شهرستان‌های سوران، دشتیاری و تفتان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حوزه جنوب سیستان و بلوچستان پایین‌ترین شاخص بهره‌مندی از آب را دارا بوده بیش‌ترین پروژه در این منطقه تعریف و با اولویت در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود با تزریق به موقع اعتبارات، تا پایان دولت سیزدهم 100 درصد روستاهای جنوب از آب شرب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم