Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئال، بارسا و یووه تنها باشگاه‌هایی هستند که هنوز از پروژه جنجالی سوپرلیگ انصراف نداده‌اند و یوفا اعلام کرده است که در مورد این سه باشگاه خاطی «هر اقدامی که لازم بداند، صورت خواهد داد.»

۱۲ باشگاه اروپایی برای تشکیل و راه‌اندازی این تورنمنت انحصاری به یکدیگر ملحق شدند اما باشگاه‌های چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول و آرسنال بدنبال فشار هواداران تنها دو روز پس از اعلام رسمی راه‌اندازی این تورنمنت از آن انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌های اینترمیلان و اتلتیکومادرید نیز همین راه را در پیش گرفته و آ.ث میلان نیز با آنها همراه شد اما یووه به همراه رئال مادرید و بارسلونا، هنوز از این تورنمنت انصراف نداده‌اند.

«گابریله گراوینا» رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد در صورتی که باشگاه یوونتوس از حضور در تورنمنت جنجالی سوپرلیگ اروپایی انصراف ندهد، از سری‌آ کنار گذاشته خواهد شد.

سه باشگاه یووه، رئال و بارسا روز شنبه در بیانیه‌ای مشترک تهدیدهای یوفا را مورد انتقاد قرار دادند.

۹ باشگاه انصراف داده از سوپرلیگ، در مجموع تحت عنوان آنچه یوفا «نمایش حسن نیت» خوانده است، مبلغ ۱۵ میلیون یورو به عنوان جریمه برای کمک به فوتبال پایه، کودکان و جوانان اختصاص خواهند داد.

روز گذشته رییس لالیگای اسپانیا با نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت «جیانی اینفانتینو»، گفت که رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) پشت پرده پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپایی است.

برچسب‌ها اتحادیه فوتبال اروپا یوونتوس ایرنا یوفا رئال مادرید فیفا بارسلونا منچستریونایتد مادرید منچسترسیتی جیانی اینفانتینو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوونتوس ایرنا اتحادیه فوتبال اروپا یوونتوس ایرنا یوفا رئال مادرید فیفا بارسلونا منچستریونایتد مادرید منچسترسیتی جیانی اینفانتینو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور