Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج،استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین مسئله برای ما تردد همسایه‌های جنوبی به کهگیلویه و بویراحمد است و تا یک هفته بعد از انتخابات ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به استان اعمال می شود.


حسین کلانتری افزود: از نیروی انتظامی استان انتظار اجرای دقیق محدودیت‌ها را داریم چرا که در بین شهرستان‌های استان و همچنین از استانی به استان دیگر باید محدودیت‌های شدیدی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید با خورو‌های با پلاک‌های غیر بومی برخورد قاطع و قانونی شود اضافه کرد: نیروی انتظامی اختیار دارد محدودیت‌ها را به شدت انجام دهد و این محدودیت‌ها مربوط به همه رنگها است.
کلانتری به شیوه نامه برگزاری نماز عید فطر در استان هم اشاره کرد. گفت: طبق دستورالعمل ستاد ملی باید شیوه نامه‌ها در نماز عید فطر، فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شود و همه نمازگزاران از ماسک استفاده کنند.   انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های تردد سفر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • درخواست ذوالنوری از استاندار قم برای ساماندهی دستفروشان خانم
  • یا آزادم کنید یا قصاص