Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:44:50 GMT

تهیه‌کننده ایرانی داور جشنواره‌ای در هلند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۷۳۴

تهیه‌کننده ایرانی داور جشنواره‌ای در هلند

الهه نوبخت، تهیه کننده و پخش کننده سینمای ایران در عرصه بین الملل به عنوان یکی از داوران بخش مسابقه اصلی ، چهارمین جشنواره بین المللی فیلم منا در هلند انتخاب شدند.

به گزارش برنا، چهارمین دوره این رویداد از تاریخ ۲۰ تا  ۲۲ می (۳۰ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد ماه) در شهر لاهه هلند برگزار می‌شود و دیگر داوران این رویداد، امسال «کریم طریدیه» کارگردان هلندی الجزایری تبار، «حمادی گیروم» دبیر جشنواره فیلم کازابلانکا و منتقد معروف مراکشی، «حنان بوکلالا» رمان نویس و چهره رسانه ای از کشور مراکش و «محمد لیونسی» کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده مراکشی و همچنین «الین فریده کانینیگ» بازیگر ایرانی-هلندی مستند «در جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی دیگر اعضای هیات داوران این رویداد سینمایی را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه نوبخت پیش از این در جشنواره بین المللی «فیفوگ سوییس» و جشنواره بین المللی زنان بیروت نیز از اعضای هیات داوران بوده است.

هدف از چهارمین جشنواره بین المللی  فیلم لاهه (MENA) در هلند به گفته «محمد الأمین» دبیر جشنواره، حمایت از فیلمسازان جوان و سینمای مستقل در آفریقای شمالی و خاورمیانه است. این سینمایی است که توانایی خود را در ایجاد مخاطبان گسترده از طریق موفقیت در اهداف بشردوستانه و هر آنچه که به دستیابی به صلح در جهان کمک می کند را ثابت کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلند جشنواره فیلم رمان رسانه مراکش جشنواره بین المللی خاورمیانه جهان جشنواره بین المللی فیلم رمان سینمای ایران مراکش هلند الهه نوبخت جشنواره فیلم منا جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به روند کاهشی تخلفات در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با نظارت قانونی و اعمال ضوابط و مقررات و برخورد قاطع با متخلفان، میزان تخلفات از بیش از هزار واحد به کمتر از دویست واحد در سال گذشته رسید که با برنامه‌ریزی‌های اجرایی قطعا روند کاهشی تداوم خواهد داشت.
محمودزاده با اشاره به اینکه فرایند تعیین شهریه در کارگروه‌های ویژه و با بررسی شاخص‌های تاثیرگذار مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، افزود: شهریه مراکز تا پایان فروردین‌ماه و مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد رسید.
وی به پژوهش‌های متعدد در حوزه زبان نیز اشاره کرد و افزود: کتاب‌های تخصصی و آموزشی آموزشگاه‌های زبان در کشور ساماندهی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...