Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسدالله محقق روز چهارشنبه در جلسه اعضای هیات جودوی استان اردبیل برای بررسی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ افزود: این اردوی مشترک با هدف آمادگی جودوکاران تیم ملی کشورمان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری اردو اظهار کرد: برگزاری این اردوی مشترک قطعی است ولی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم که امیدواریم هر چه زودتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این اردو جودوکاران استان اردبیل هم شرکت خواهند کرد، اضافه کرد: حضور ورزشکاران اردبیلی در این اردو علاوه بر ارتقای سطح آنها، فرصت مناسبی برای پیشرفت رشته ورزشی جودوی استان است.

رئیس هیات جودو استان اردبیل بر توسعه و رشد رشته ورزشی جودو در شهرستانهای استان تاکید کرد و گفت: توسعه جودو در تمامی شهرستانهای استان از جمله اولویت های هیات جودو است.

محقق حمایت از جودوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی و راه اندازی جودوی دانش آموزی و ساحلی را از دیگر اولویت های هیات جودو استان عنوان کرد.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی آذربایجان جودو اردبیل ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی آذربایجان جودو اردوی تیم ملی آذربایجان جودو اردبیل ایران اخبار کنکور هیات جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند