Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:14:23 GMT

فرماندار: افزایش بهای گاز صنوف رباط کریم منتفی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۸۰۹

فرماندار: افزایش بهای گاز صنوف رباط کریم منتفی است

به گزارش ایرنا، نظام ملکشاهی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: راه اندازی دوباره کارخانه های تولیدی و صنعتی، اشتغالزایی و باز کردن گره از مشکلات صنعتگران و پیگیری تا حصول نتیجه وظیفه تمامی مسئولان شهرستان است.

وی افزود :رفع موانع تولید و مانع زدایی، شناخت موانع اشتغال و اشتغالزایی در سالی که مزین به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی" ها است در الویت مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رباط کریم بااشاره به اشتغالزایی ۱۵۰۰ نفر در اراضی ۱۸ هکتاری صنعتی شهر پرند عنوان کرد: با شناسایی موانع عدم تولید و اشتغال اراضی ۱۸ هکتاری صنعتی شهر پرند که هشت سال در حال خاک خوردن بود، جلسه ای اقتصادی در بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته برای گره گشایی از مشکل ۳۰ کارخانه مستقر در این اراضی برگزار شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های لازم در فروردین ماه فعالیت این صنایع، توسط بخش خصوصی با اعتباری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بدون دریافت ریالی از دولت و یا طلب کمکی به منصه ظهور رسید و اکنون زمینه اشتغالزایی هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان در این منطقه فراهم شده است.

ملکشاهی درباره اشتغالزایی در شهرک های صنعتی کاظم آباد و زواره ای در راستای توسعه شهرک نیز افزود: موضوع توسعه شهرک صنعتی کاظم آباد در کارگروه زیربنایی استانداری مطرح و مجوز تعیین محدوده و حریم اخذ شد و اکنون در حال گذران کار مطالعاتی است.  

وی ادامه داد: در شهرک زواره ای نیز، مجوز ۸۰ قطعه زمین در داخل محدوده از جهاد کشاورزی اخذ شده که متعلق به بنیاد شهید است که بنا بر این است در این زمین ها کارخانه های صنعتی افتتاح شود که شغل برای ایثارگران و فرزندانشان فراهم کند که با اجرای این دو مهم به زودی، ۱۰ هزار شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اجرایی نشدن هزینه تعرفه گاز برای اصناف اظهار کرد: افزایش تعرفه گاز برای شهرک های صنعتی ابلاغ شده که مشمول ۴ هزار و ۵۰۰ کارخانه صنعتی می شود. که این افزایش برای صنعتگران در نظر گرفته نشده است.  

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی ایرنا اشتغال زایی رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی ایرنا اشتغال زایی شورای فرهنگ عمومی ایرنا اشتغال زایی رباط کریم اخبار کنکور رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یکی از کارخانه شهرک صنعتی شکوهیه، شب گذشته طعمه حریق شد. علی رغم تلاش آتش نشانان به دلیل وجود مواد اشتعال زا، آتش سوزی هنوز مهار نشده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم