Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانۀ رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، بیانیه‌ای صادر کـرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحـمـن الـرحیـم

انتفاضۀ بزرگ آزادی قدس شریف در آخرین جمعۀ از ماه رمضان المبارک و مقاومت جانانه و اعتراضات گسترده و فراگیر مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که با حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی رخ داد، باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی  و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ابراهیم و فریب سران برخی کشورهای عربی و نیز طرح معاملۀ دروغین قرن و الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، همه خواب‌وخیال‌هایی هستند که صهیونیست‌ها به گور خواهند برد. نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریع تر از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین إن شاء الله به‌زودی محقق خواهد شد.

نسل چهارم فلسطینی‌ها و انتفاضۀ جدید مسجدالاقصی با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را بارها فریاد کرده و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت ساز‌شکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست‌ را برانگیخته است.

ملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز با گذر از تجربه تلخ سازش و اعتماد به غرب، روی به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند. امروز موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان بدل‌شده است. مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است و ترس و اضطراب وآشوب پریشان مثلث شوم استکبار جهانی از فراگیری این الگوی موفق و بی بدیل در مصاف با زیاده خواهی و طمع ورزی غاصبان قدس شریف است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با سلام و درود به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین به ویژه شهدای عزیز قدس، بالاخص سردار دل ها و سریاز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام می دارد که مشت محکم و پنجۀ فولادین نسل جدید انتفاضۀ مسجدالاقصی و فرزندان برومند شهدای قدس به اذن الله تعالی این بار نه فقط  با سنگ و دستان خالی بلکه با موشک های دوربرد پیشرفتۀ نقطه زن، آمادۀ عبرت دادن به متجاوزان اشغالگر و غاصب صهیونیستی و تمامی اذناب و دست نشاندگان آن در سطح منطقه و فراتر از آن است و به فرمایش حکیمانۀ مقام معظم رهبری  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» وعدۀ  به زودی در قدس نمازجماعت خواهیم خواند، چقدر نزدیک است.

شـورای همـاهنـگی تبلیغـات اسـلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین رژیم اشغالگر قدس ماه رمضان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مقاومت فلسطین باز هم شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

بر این اساس گردان‌های «المجاهدین» از حمله موشکی خود به «ناحال عوز» و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر داد.

منابع خبری ضمن تایید این خبر اعلام کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت»، «ایبیم» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که این موشک‌ها از شمال نوار غزه شلیک شده‌اند. این منابع اذعان کردند که یکی از این موشک‌های شلیک‌شده به صورت مستقیم به یکی از ساختمان‌های شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» برخورد کرده و موجی از ترس و وحشت را در میان صهیونیست‌ها در پی داشته است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که همزمان با سالگرد شهادت «عمر ابوشریعه» (ابوحفص) بنیان‌گذار این گردان‌ها، شهرک صهیونیستی «بئیری» را موشک‌باران کرده است.

پیش از این نیز مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، سدیروت و نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

این حمله‌ها در حالی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی ۲۰۱ روز است نقاط مختلف نوار غزه را آماج حمله قرار داده است و ویرانی‌های گسترده‌ای را در این باریکه ایجاد کرده است. موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی با وجود این حجم از وحشی‌گری نتوانسته از قدرت مقاومت فلسطین بکاهد و آن را از میان ببرد.

کد خبر 6088071

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید