Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:24:11 GMT

مسافران خوانسار را مقصد سفر انتخاب نکنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۹۴۴

مسافران خوانسار را مقصد سفر انتخاب نکنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: جمعیت بالای ۸۰ سال سن در شهرستان خوانسار هزار و ۳۶۰ نفر است که تا کنون ۵۴ درصد آنها واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم زاده امروز در جلسه ستاد بحران کرونا اظهار کرد: شهرستان خوانسار از لحاظ موقعیت کرونا هنوز شکننده است و برای قطع زنجیره ویروس کرونا از ورود مسافران و مهمانان در آستانه عید سعید فطر به خوانسار جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسافران خوانسار را مقصد سفر انتخاب نکنند، افزود: بر اساس دستور مصوبات ستاد کرونا محدودیت ترددها در خوانسار اعمال می‌شود که از سمت شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت و گلپایگان ترددها کنترل و از ورود مسافران جلوگیری می‌شود.

فرماندار خوانسار افزود: در نقاط مختلف شهر خوانسار با فعال شدن دوربین‌های پایش تصویری اعمال جریمه برای خودروهای پلاک غیربومی انجام می‌شود.

در ادامه محمد صادق فیاضی رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان اینکه واکسیناسیون برای گروه‌های هدف شروع شده است، اظهار کرد: جمعیت بالای ۸۰ سال سن در شهرستان خوانسار هزار و ۳۶۰ نفر است که تا کنون ۵۴ درصد آنها واکسینه شدند.

وی افزود: واکسیناسیون کادر درمانی بیمارستان فاطمیه و درمانگاه‌های شهرستان، بیماران خاص مانند دیالیزم، پیوندی، سرطان و سرای سالمندان و پاکبانان و کارکنان غسالخانه و رانندگان حمل متوفی واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار تأکید کرد: شهروندان با رعایت پرتکل‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات به قطع کامل زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

کد خبر 493044

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار واکسیناسیون ویروس کرونا محدودیت های کرونایی سفر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد