Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@06:20:27 GMT

ضارب ۴۰ ساله دو شهروند نهاوندی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۰۲۶

ضارب ۴۰ ساله دو شهروند نهاوندی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: فردی که با چاقو دو نفر از شهروندان را مجروح کرده بود توسط پلیس نهاوند دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزاد بخت اظهار کرد: فرد ۴۰ ساله ساکن یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند صبح امروز در خیابان آزاد گان نهاوند با چاقو به دو شهروند حمله می کند و آنها را مجروح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این فرد با عربده‌کشی و چاقوکشی باعث سلب آرامش شهروندان و اخلال در نظم عمومی شهر شده بود، که با حضور به موقع  پلیس دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: دستگاه قضایی و پلیس نهاوند در راستای تامین امنیت شهروندان با هرگونه هنجار شکنی های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت عمومی با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: فرد ضارب پس از دستگیری انگیزه خود را از این اقدام اختلافات قبلی با دو نفر مجروح شده عنوان کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند دادستان عمومی و انقلاب نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۱ ساله زنی را که با مادرش درگیر شده بود، کشت!

آفتاب‌‌نیوز :

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختری 11 ساله به همراه مادر 40 ساله‌اش برای خرید لباس به این خانه که در واقع یک مزون خانگی بود، رفته‌اند اما پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان که یک زن 26 ساله و مادر 50 ساله‌اش بودند، قرار گرفته و کار به درگیری لفظی و سپس فیزیکی کشیده شده است.

روزنامه ایران از قول سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز نوشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد دختر 11 ساله وقتی متوجه درگیری مادرش با آنها شد، پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، زن 50 ساله را به قتل رسانده است. در ادامه درگیری، مادر قاتل نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس متواری شده‌اند.

وقتی مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند، دختر مقتول اظهار داشت که این مادر و دختر از مشتریان قدیمی آنها بوده‌اند که بدین ترتیب مأموران سرانجام با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • دختر ۱۱ ساله زنی را که با مادرش درگیر شده بود، کشت!
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند