Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:55:07 GMT

۱۳۴ خانه هلال آماده امدادرسانی در حوادث در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۰۵۱

۱۳۴ خانه هلال آماده امدادرسانی در حوادث در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۳۴ خانه هلال آماده امدادرسانی در حوادث در این استان است.

ابوالفضل محبان در آیین افتتاح بیمارستان سریع الاستقرار هلال احمر خراسان شمالی و تقدیر از تلاش‌های فعالان این مجموعه به مناسبت هفته هلال احمر اظهار کرد: تلاش ما این است تا تعداد خانه‌های هلال به ۱۸۷ عدد برسد و با فعال بودن در گستره وسیعی از استان پر حادثه و صعب العبور استان، شرایط برای تسریع در امدادرسانی به حادثه دیدگان در هنگام بحران فراهم شود و تمامی خوادث پوشش داده شود

۱۵۲۰ بهره ور در کاروان‌های سلامت

وی همچنین به برپایی ۱۶ کاروان سلامت از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: در این کاروان‌های سلامت، انواع خدمات پزشکی و مشاوره‌ای به بیش از یک هزار و ۵۰۰ بهره ور ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال گذشته تاکنون ۳۰ پروژه داوطلبی نیز در سطح استان اجرایی شده که ارزش خدمات ارائه شده در آن‌ها بیش از ۳۷۴ میلیون تومان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: هفت بانک امانات تجهیزات پزشکی از سال گذشته با هدف کمک به نیازمندان در استان ایجاد شده که تا کنون به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه کرده است.

محبان در پایان از یکسال تلاش و مجاهدت بی وقفه داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر کرد و هفته هلال احمر را تبریک گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خانه هلال هلال احمر خراسان شمالي هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است